Fakt čumím…

mazanecMožná jsem fakt blázen. V pondělí jsem psala o tom, že jsem možná na cestě do blázince. Říkala jsem si, jak hodlám skloubit to mé „A já chci“ s mým „Tohle nechci ani náhodou“ a zároveň s mým „nejlepší je na veškeré chtění rovnou zapomenout„…

Už v pondělí na mě přišla krize jak hrom… měla jsem pocit, že toho chci strašně moc. Včetně toho zatraceného cvičení a zdravé stravy a tak… A že to, co chci, chci teď hned. A že to už prostě dál nevydržím…

V úterý jsem sem hodila video o hlupákovi a napsala jsem jednu zásadní větu, kterou si hodlám ještě dlouho pamatovat: A kdo o to vlastně stojí… kdo vůbec chce pořád něco chtít??

Není lepší mít prostě jen rád. Sám sebe nejlíp?

A zbytek týdne jsem Vás (a sebe) zásobovala jednou lekcí lásky za druhou…

Na konci tohoto týdne jen zírám:

  • ano začala jsem cvičit (určitě bude příští týden čas na to napsat něco o tom, co cvičím)
  • ano, nekupuju si ani vlčnovské vdolečky, ani miňonky, ani nic podobného. Není nad to mít u sebe nějaké ty oříšky nebo sušené švestky.
  • ano, vyštrachala jsem zase pytlík červené čočky, kterou jsem měla kdesi v kredenci, a uvařila jsem si z ní indické kari podle receptu na blogu Polární lišky Ryšky. Plus mínus. Úpravám se meze nekladou.  Zrovna jsem cestou domů šla kolem indické restaurace a přišla na mě mlsná. Taky jsem koupila nový pytlík bulguru. Když už ten pytlík celozrnné rýže jsem spotřebovala.
  • ano, nějak jsem si vzpomněla na svou dávnou touhu… dodržovat pitný režim. Není to žádná sláva. Když dosáhnu mety 1,5 l za den, je to velký úspěch. Ale aspoň si to hlídám. A tím i víc piju. Když si představím, kolik jsem tak asi vypila předtím, když teď piju JEN tohle?????
  • ano, to, co jsem cítila, že nejvíc potřebuju a nejvíc po tom toužím a nemůžu bez toho žít… i tam jsem zjistila, že veškerá opora, kterou v tom nalézám, je opravdu jen v mé hlavě… a že ta nejpevnější opora a ochrana spočívá v tom, o čem jsem tento týden nejvíc psala a nejvíc debatovala i na jiných blozích – v lásce. V důvěře.
  • ale nejvíc mě šokoval můj manžel, který nejen že si před časem koupil Duška (on????), honí mě, ať mu seženu ostropestřec mariánský (je dobrý na jarní detoxikaci, hlavně játra si na něm pošmáknou), o několik týdnů mě předehnal ve snaze o zdravou stravu (a shození pár nadbytečných kil) a již 14 dní nepije žádný alkohol.  Co se to děje?? Jen tak, sám od sebe?? Nejsem ten typ, který neustále básní o zdravé stravě, o spiritualitě, o tibetském buddhismu atd. atd. atd. Dělám, co dělám, čtu, co čtu a manžel to vždy respektoval. Ale sám dělal mnohdy pravý opak :-) A já respektovala jeho volbu. Na „básnění“ mám svůj blog a své kamarády, kteří jedou na stejné vlně…. že by také na tu vlnu z ničeho nic naskočil????

Že by nějaká velikonoční smrt a vzkříšení???

Asi nemám doufat, že to vydrží. Ostatně vše se mění. Tak třeba ještě k lepšímu? No, uvidíme, co se mnou udělá ten voňavý velikonoční mazanec, co mi tady právě čerstvě zavoněl pod nosem. Ale je zdravý. Celozrnný. S oříšky. S rozinkami. A s troškou třtinového cukru. No, když se má člověk rád, ještě to neznamená, že se musí vzdát všeho dobrého, ne? Právě naopak???

**************************************************************************************

Toto je článek shrnující další týden v projektu Absurdistán – vlastně už jeho 2. ročníku. Tento týden byl věnován chtění a jeho úvodní článek naleznete zde.

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance, Zdraví se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Fakt čumím…

  1. BabetaRuns napsal:

    Tak držím palce, ať vám to vydrží! :)

  2. Pingback: 12. Na cestě do blázince? (Absurdistán 2015) | Žít je umění

  3. Pingback: Dubnový náhrdelník z krvavých rubínů a nebeských safírů… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

