Jaro už je téměř fuč… a není to vůbec neočekávatelné…

Příští týden končí jaro. Ono tedy podle některých končí už teď. Že prý máme už ty letní teploty. Včera nás v rádiu dokonce hnali na „prigl„… doufám, že jen opalovat se na deku a ne rovnou do vody…

Lidi kroutí hlavou, že ani nezačalo jaro a už prý máme léto???

Ale my, co jsme se inspirovali čínským kalendářem, a podle něj letos rozplánovali projekt Absurdistán, tak víme, že jaro už je fakt skoro fuč.

Příští týden je poslední jarní „dřevní“ týden. A pak bude přechodné období. A pak už začne léto :-)) Pamatuju se, jak jsem v jedné knížce četla, že teprve když se autorka začala víc věnovat tomuto pojetí kalendáře, začala si všímat, že projevy daného ročního období se opravdu v té době začínají projevovat. U jara to začalo brzkým zpěvem ptáků (a fakt to tak bylo), s létem to začne asi vyššími teplotami… příroda se probouzí a chystá… je úžasné vnímat ty první náznaky a nečekat až to najednou všechno vypukne s největší silou…

Tak jaképak copak. Že je něco divně. Ne, ne, toto je velmi očekávatelné….

Celý tento týden se opravdu nese v duchu tématu „očekávání„. Většinou tedy v tom pojetí „krásy nečekaného“. Na příští týden mi z 10 témat zbylo poslední. Netrpělivost. No, to se mám asi na co těšit. Nebo že by se také překlopilo do podoby „trpělivost„??? Asi bych ani v tomto ohledu neměla nic očekávat….

Další nečekaná věc (vlastně jich bylo rovnou pět) mě čekala ve středu.

  1. Nejdřív jsem byla nečekaně v pohodě. To, co by mě normálně vyvedlo z míry, mi naopak dělalo velkou radost. A TOHLE je tedy divné… a neočekávatelné
  2. Pak jsem se nečekaně dozvěděla, že má dvoudenní práce, za kterou bych dala ruku do ohně, desetkrát ji kontrolovala, nebyla vůbec tak dokonalá, jak jsem si představovala. Trochu mě z toho orosilo. Očekávaně.
  3. Pak jsem se – neočekávaně – dozvěděla, že to necháme být tak, jak to je. A že to nevadí. (Tedy zatím… co z toho ještě bude, těžko očekávat…) A že se tím dál nemusím zabývat.
  4. Pak jsem to – neočekávaně – opravdu pustila plus mínus z hlavy, netrápila se tím a šla v klídku ornitoložit  vychovávat malá orlata (jak říká můj kolega mému čchi-kungování). Chodí mi tam příjemná skupinka lidí a já tak ráda sleduju, jak na začátku přicházejí vyšťavení z práce a odcházejí v klidu a s úsměvem :-) To je něco opravdu očekávatelného… I mě to hodně pomohlo se od toho všeho odpoutat.
  5. No a na závěr dne jsem přišla domů a na stole ležela informace, že má osmiletka (dcerka) byla ve škole vybrána do školní pěvecké soutěže. Dnes odpoledne. Když jsem se jí ptala, jakou písničku tam bude zpívat, prohlásila, že Tajemný hrad. Já tedy nevím, jak Vy, ale já znám jen jediný song, který se jmenuje Tajemný hrad. A zpívala ho Lucie Bílá v Drákulovi. Když jsem sondovala dál, o jaký že tajemný Tajemný hrad se jedná, potvrdila mi, že právě o tenhle. Tak jsem ji poprosila, ať mi ho zazpívá. Naposledy jsem ho od ní slyšela tou cestou k zápisu před rokem a půl a bylo to slušně falešné. Teď to nebylo úplně bez chyb, ale poslouchat se to dalo a znělo to velmi pěkně. Ač interpretaci má trochu po svém :-) Prý už to zpívala prvňákům a druhákům. Tak asi jo, no… :-)

Týden ještě neskončil, tak jsem zvědavá, co dalšího neočekávaného mi přinese.

Přinesl už něco neočekávaného (pozitivně i negativně) Vám??

Já Vám – zcela očekávaně – přináším onu píseň z Drákuly. Ať si ji užijete stejně jako dnes posluchači pěvecké soutěže… ta moje bude ale určitě lepší než Lucka :-))))))))

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Jaro už je téměř fuč… a není to vůbec neočekávatelné…

  1. jolana88 napsal:

    a jak se jmenuje čas v tom „přechodném“ období? Jaro končí … léto nikde – tak co to je?

  2. Pingback: Jak jste na tom s penězi?? | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

