15. Trrrrrpě(t)livost? (Absurdistán 2015)

TGVBýt trpělivý je utrpení.

Zdálo se mi.

Možná se mi tento týden bude zdát zas.

Ale kdo ví, jaká je realita??

Mně se velmi zalíbil ten fórek z minulého týdne, kdy jsem se zabývala očekáváním (jak je absurdní něco pořád očekávat) a nakonec byl celý týden o kráse neočekávatelných zážitků (ať již pozitivních nebo i negativních).

A tak si pojďme naplánovat týden plný krásy trpělivosti :-))

Čímž se vracím k loňskému tématu Absurdistánu: 38. Bzum. Tam najdete vše, co jsem si loni v září o té slavné trpělivosti myslela. A v závěrečném článku toho týdne jsem to celé shrnula ještě pregnantněji. Ten článek se jmenoval „Berme život s humorem„. No, stát se mi letos při nákupu lístků na Drákulu to, co je v tom videu, tak už tu další články asi nečtete… :-)

***************************************************************************************

Tímto článkem začíná patnáctý týden projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Něco o tom, co se dělo loni, a jak to bude letos (včetně návodu, jak si Absurdistán přizpůsobit vlastním přáním) zase tady. Krásně přehledný seznam témat i s odkazy na průvodní a závěrečné články každého týdne je možné si stáhnout na odkazu: ABSURDISTÁN. Začít můžete kdykoliv… jen s odvahou do toho :-) 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2015 se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na 15. Trrrrrpě(t)livost? (Absurdistán 2015)

  1. Pingback: S trpělivostí nejdál dojdeš! | Žít je umění

  2. Pingback: Dubnový náhrdelník z krvavých rubínů a nebeských safírů… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

