Mobilová mánie :-)

No, já jsem se rozhodovala na začátku týdne mezi tématem ega a tématem nadvlády rozumu. Vybrala jsem ego. Ale nedá mi to a hodím sem jednu krásnou písničku, která ke mně zas po delší době dnes ráno dolehla z rádia…

A ta je velmi o nadvládě rozumu :-)

Znáte to?

Tohle je vzkaz pro všechny kutily,
kde bychom byli, kdybyste nebyli
Vždyť vaše výtvory jsou báječné,
progresivní, ba i bezpečné

Osmý div světa byste stvořili,
kdyby však vodiče víc vodily
Dočkej času jako husa klasu,
zejtra tu bude stát i stroj času

A co Vy na to??

Jéžiš, když si vzpomenu, jaká jsem byla futuristická nadšenkyně… a ostatně dodnes „žeru“ Star Trek. A ten stroj času, ten mě tak fascinoval. Jenže poslední dobou mám dojem, že v něm někdy jsem, jen v trochu jiném slova smyslu. To když najednou čas přestává dávat smysl a minulost se míchá s budoucností a není nic než přítomnost :-)

A tady je videoklip k té písni – Nightwork/Kryštof Hádek – Čekám na signál.

Příspěvek byl publikován v rubrice Písně, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Mobilová mánie :-)

  1. Pingback: Kde jsem to celou dobu žila??? | Žít je umění

  2. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (2. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

