Kde jsem to celou dobu žila???

Asi v minulém století. Tisíciletí.

Už jsem asi jak ta zapšklá stará generace, která si myslí, že mladí jsou k ničemu a že to nejlepší už bylo :-)))

Tímto se omlouvám všem svým známým… i neznámým… z jejichž strany jsem slyšela jen takové to „pubertální“  – ááááááách. A kroutila hlavou. Co na něm mají?? No, tak je hezkej. No a??

Ááááách tedy říkat nebudu… ale musím ocenit, že ten Vojta Dyk tedy, pánové a dámy, vůbec není jen tak nějaká celebriťácká hvězdička. Ten chlap prý studoval operu… zpíval tak, že ani nebylo poznat, že nezpívá holka (a dokonce jsem na youtube našla záznam, kde si úžasně vystřihl Pilarovou). Je vidět, že zpěv ho neskutečně baví (asi mu možná všechna ta sláva hodně brnká na ego, ale no dobře, komu by asi ty davy fanynek nedělaly dobře :-)).

A tohle… tohle jsem nakonec poslouchala pořád dokola (než se mi to, pravda, trochu omrzelo) :-) Tušili jste, že zpívá až TAKHLE??

A to všechno jen proto, že jsem měla chuť se vrátit k písničce z jednoho nedávného článku o tom, „kde bychom byli, kdybychom neměli ty kutily„. A říkala si, jestli on není Moravák či co, když má takový prapodivný jakýsi prvorepublikový koncovky v té písni.

No, prý Pražák jak poleno….

A pak na mě z netu vypadlo to všechno ostatní :-)

Tak si to taky užijte…

Příspěvek byl publikován v rubrice Písně se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Kde jsem to celou dobu žila???

  1. BabetaRuns napsal:

    Mno, já ho viděla loni (nebo už jsou to dva roky?) na Shakespearovských slavnostech… Skvělej byl!!!

  2. Sedmi napsal:

    Když já ty české Star nějak nemůžu…

    • avespasseri napsal:

      Jsem si taky říkala :-) Zásadně odmítám propadat šílenství davů :-)) Ale kdesi jsem narazila na hlášku, že to jednou bude nový Kája Gottů. Nadále nepropadám šílenství, ale musím uznat, že bych byla mále podcenila něco, co je fakt dobrý :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

