Je úžasné být líná a blbá matka….

(photo credit: GMF AQUAPARK PRAGUE)

(photo credit: GMF AQUAPARK PRAGUE)

Čím víc se blíží puberta mé dcery, tím víc si říkám, jaké to asi bude…

Jedna má studentka, která má vnoučátka ve věku mé dcery, mě občas straší.

Nedávno jsme hovořili o sexu (no jo, i o tom se na hodinách angličtiny občas mluví :-)) a já tvrdila, že TA MOJE tohle zatím vůbec neřeší.

Pak mi poté, co shlédla taneční vystoupení baleťáků ND, řekla: „To jsem nevěděla, že v tanci je tolik sexu.“ Na mou otázku „Odkud ví co o sexu„, prohlásila „ze školy.“ A prý taky zná striptýz…. (no, to by mě zajímalo… jak jako… taky ze školy??… prakticky nebo teoreticky??? :-))))

  • Dítě, původně ne extra mazlivé, se začíná víc přimazlovávat.
  • Občas má tendenci si hrát na malou holčičku.
  • Vlezla nám zpátky do postele a nikde jinde moc usínat nechce. Manžel ji tedy poctivě každou noc přenáší k ní do postýlky. Jako tu malou holčičku.

Kdy že tohle dělala naposledy??? Už si to ani nepamatuju…

Kde jsem to četla něco o tom, že než nastane vývojový zlom, tak se člověk vrací do stádia předtím????

Předevčírem mě upozorňovala, že to potvrzení od lékaře na školu v přírodě je potřeba dodat do 18.5.! A jestli jsem už u té doktorky byla! (Ví, že mám na vše fůru času a občas sklerózu.)

Včera kontrolovala, jestli jsem jí nezapomněla dát s sebou do školy igelitku s věcmi na plavání!

Možná jsem už v jejích očích pomalu ta neschopná matka…. ale lidi… ona se zajímá o to, kolikátého je, a zda má vše, co potřebuje!

Já budu ráda neschopnou matkou, pokud to z ní udělá zodpovědného člověka!!

Jak jste na tom s prožíváním puberty, nebo předpuberty, svých ratolestí Vy?

Nebo mají období vzdoru a odsekávání a házení obličejů a řešení oblečení a vztahů snad odjakživa???

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

19 reakcí na Je úžasné být líná a blbá matka….

  1. Sedmi napsal:

    Jo, to mi povídej, puberta je moje noční můra… Pokud to bude vypadat jako se mnou, tak potěš koště… Já jsem nebyla doma prakticky od 14…v 17 jsem šla bydlet k dědovi…

    • avespasseri napsal:

      No a není to dané rodinnou atmosférou? Já jsem sama snad pubertu ani nezažila… s rodiči jsem jezdila na dovolenou léta… a vlastně pořád s matkou jezdím :-)) Nějak jsem neměla proti komu vzdorovat… alkohol mi dávali (chutnal, ale tak decentně), cigaretu mi vnutili (nechutnala), dělat jsem si mohla, co jsem chtěla (do kina jsem si chodila, jak jsem chtěla). Ale fakt je, že jsem to nezneužívala. Asi jsem byla odjakživa ten dobrák :-)))))

      • Sedmi napsal:

        Nevím, možná… To ale dopadlo dobře, znám lidi co hledali ty hranice u rodičů a dělali pěkný blbosti… A čím dál horší

        • avespasseri napsal:

          To je pak smutný, když to sklouzne do průšvihů, drog a pod….:-(

        • jolana88 napsal:

          jsi mi připomněla známou – když oznámila, běžně, že 15-ti letá dívenka kouří, pije, společnosti se nebrání (přítel dokonce přespává u nich doma) – a co Ona s tím? Zároveň jedním dechem dodala, že „přece nemůže nic říkat, když sama nebyla jiná – a nechce se jí dotknout“ … šla jsem do kolen. Takhle prostě Ne.

    • jolana88 napsal:

      dotaz – proč se tak bojíte předem? Budete ve stresu víc než děti :DDD

      • avespasseri napsal:

        Já se nebojím… jen si říkám, jaké to bude :-)))
        Pokud jako u mně, pak v pohodě.
        Pokud jako u manžela, pak to bude asi jízda (ale tam ta rodinná atmosféra nic moc). A přece z něj vyrostl príma chlap :-)))

      • Sedmi napsal:

        No jo… A co u tebe, jak to šlo? Nebo ještě máš pubertální dítka?

        • jolana88 napsal:

          nne. (Logik ještě nedorost – a taky to nijak neřeším). Zjistila jsem (osobně, pozorováním), že pokud jsou v klidu rodiče, většinou to ustojí i dítko. Zvl. když se druhá celkem podobá tzv. první pubertě. Představa, že doženu, co jsem nestihla – je marná. . Normálně – přežili jsme. To víš – já nejsem demokrat :)

  2. No nevím, argumentovat začíná ve 3,5 a taky už pěkně odmlouvá, když to vyhrotíme. Nechám se překvapit 😊

    • avespasseri napsal:

      To je „šikula“ :-)) Ta moje asi taky argumentuje a odmlouvá… když o tom tak přemýšlím… ale nějak tak s respektem :-)))) A nakonec silnější vyhraje :-))

  3. Pingback: Slib o patřičných mezích | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

