Obdivuji svého muže…

I se zlomenou nohou se dá létat :) (photo credit: Tony Alter)

I se zlomenou nohou se dá létat :)
(photo credit: Tony Alter)

Tak já vím, že muži to mají rádi.

Chtějí, abychom k nim vzhlížely.

Ale asi má spousta žen pocit, že by to tak nějak chtěli mít zadarmo…. :-))

Nebudu tu vypisovat dlouhý seznam toho, co na svém muži miluju a obdivuju.

Je toho dost a dost.

Nejvíc mě ale dostal svou reakcí na svůj úraz (utržená achilovka, pár měsíců v čudu…).

Jsem s ním už léta. Vidina jeho delší pracovní neschopnosti mi vždycky přišla jako taková noční můra. Jak to zvládne (je hodně akční typ, práci má akční, když má strávit víkend doma, upadá mu nálada na… ne… pod… bod mrazu)? Jak zvládnu já mít doma delší dobu manžela s náladou pod psa??

A ejhle… zatím srší dobrou náladou. Bere to prostě tak, jak to přišlo. Prý karmická rovnice… prý už se měl až moc dobře :-)) I s nohou v sádře a o berlích se baví vařením. A internet a televize je taky docela slušná zábava.

Možná je to ta jeho vojenská nátura… takové to: je to strašné? Nevadí, to zvládnu. Jít na kurz přežití do té džungle (jak o tom dnes psali na seznamu) by asi byla jeho představa zajímavě strávené dovolené :-))) Déšť, sníh, nic mu nevadí. A trampuje a trampuje :-)

Je srandovní, když člověk (tedy prosím já), který roky zápolí s tím přijímat i ty těžké stránky života a mít ho rád, má vedle sebe někoho, kdo mu každý den slouží jako opora. A hlavně inspirace.

Však já vím, že těch životních učitelů mám víc :-) Mužů, které můžu obdivovat, a kteří mi slouží jako inspirace :-)

A já se roky mužům vyhýbala… asi jsem věděla proč. Protože když si člověk tu inspiraci vezme k srdci, nezbývá mu než makat…. makatmakat… a makat :-)

Ale já jsem moc ráda!!

Příspěvek byl publikován v rubrice Zdraví se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Obdivuji svého muže…

  1. Pingback: Život nebo smrt???? | Žít je umění

  2. Pingback: Rozhodně nehodlám nic zakřiknout, aneb rozkvetlý květen | Žít je umění

  3. Pingback: Krásný týden | Žít je umění

  4. Pingback: Důležité okamžiky roku 2015 (1. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

