I dream….

Dnes jsem na FB četla, že dokud má člověk sny, tak se má vždycky nač těšit…

Tak bavili jsme se tu kdysi o očekáváních, touhách apod.

A tak nějak jsem je tenkrát smetla ze stolu.

Ale stejně jako jsou touhy, které vyvěrají někde z větší hloubky než je třeba touha po novém mobilu… tak i sny a představy a očekávání mohou být z jiného ranku…

Někdo by řekl: „No jo, ale tohle je nereálný… o čem to sníš? Vrať se nohama na zem.“

Měli jste někdy takové zdánlivě nereálné sny?? A co na to lidé kolem Vás? A jak to nakonec všechno dopadlo??

  • Já mívala jeden velký sen, že chci cestovat. Neměla jsem na to peníze.  Začala jsem pracovat jako průvodkyně a za cestování mi dokonce platili…
  • Chtěla jsem být překladatelka. Všichni mi říkali, že nemám šanci se na tu školu dostat. Dostala jsem se.
  • Chtěla jsem do Egypta. Jedna studijní stáž mě tam na hodně dlouho zavedla.

Sny jsou mocná věc… naplňují člověka cílem… motivací… nadějí… a když se splní i ohromnou radostí.

Již dlouho jsem o svých snech nějak konkrétně neuvažovala. Už spoustu takových těch reálných konkrétních snů, jaké jsem mívala, nemám.

Ale když jsem zaslechla po delší době tuhle starší píseň od Stinga, uvědomila jsem si, že jeden sen mám… že je hodně silný… a že je potřeba si ho neustále připomínat, protože sny dávají ohromnou sílu za nimi jít…

Máte něco takového také???


I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in pain
I dream of love as time runs through my hand

I dream of fire
Those dreams are tied to a horse that will never tire
And in the flames
Her shadows play in the shape of a man’s desire

This desert rose
Each of her veils, a secret promise
This desert flower
No sweet perfume ever tortured me more than this

And as she turns
This way she moves in the logic of all my dreams
This fire burns
I realize that nothing’s as it seems

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in pain
I dream of love as time runs through my hand

I dream of rain
I lift my gaze to empty skies above
I close my eyes, this rare perfume
Is the sweet intoxication of her love

I dream of rain
I dream of gardens in the desert sand
I wake in pain
I dream of love as time runs through my hand

Sweet desert rose
Each of her veils, a secret promise
This desert flower
No sweet perfume ever tortured me more than this

Sweet desert rose
This memory of Eden haunts us all
This desert flower this rare perfume
Is the sweet intoxication of the fall

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Láska, Motivace, Videos with lyrics se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na I dream….

  1. Pingback: Ten tajuplný květ, který nás naplňuje láskou… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

