24. Návraty k Láska je všude, jen v našich srdcích tak zřídka… (Absurdistán 2014)

loveNa tento týden jsem zvolila téma lásky. Jak píši na konci článku, kterým jsem toto téma uvedla v loňském Absurdistánu, „není lehké lásku potkat, poznat, ani žít. „

Obzvlášť s tím žitím může být někdy problém :-) Co říkáte? Kolikrát je láska spíš utrpení a pláč a tak?? :-) Ale já tu nechci mluvit o lásce ve smyslu zamilovanosti, ale o lásce ve smyslu onoho absolutního přijetí a ocenění hodnoty toho, co máme. Všimli jste si, jak často milujeme to, co má PRO NÁS  hodnotu? Jak když chceme vyjádřit svou lásku, mluvíme o tom, co PRO NÁS ten člověk znamená??

Ale kde je ten člověk sám???

Znáte onu písničku od Elánu o Van Goghově uchu? O tom, že láska je všude, v kině, v TV atd.? Ale:

Aj keď je lásky stále viac, na cene stúpa

Pleteme si lásku se zamilovaností, touhou, žárlivostí a sexem. Máme dojem, že ji prožíváme, ale přitom prožíváme jen tu zamilovanost, touhu, žárlivost a sex. Velmi často myslíme hlavně na sebe, na to, aby NÁM bylo dobře, abychom MY byli šťastní, aby bylo po našem. Pokud máme potřebu se rozdat, děláváme to proto, abychom MY měli pocit, jak moc jsme se obětovali… a za pár let to partnerovi možná omlátíme o hlavu („JÁ jsem pro tebe udělal/a to, či ono, ztratil/a jsem kvůli tobě tolik a tolik let, a co TY jsi udělal/a pro mě?„).

Nebo to myslíme dobře, ale obětujeme kvůli tomu to, co je v nás nejdůležitější. O tom jsem před časem napsala celý článek.

LÁSKA je téma plné absurdit!

Není lehké LÁSKU potkat, není lehké LÁSKU poznat, není lehké LÁSKU žít.

Vyžaduje to otevřít své srdce, důvěřovat sobě i druhému a pohybovat se na té úzké hraně sebeobětování, které není obětováním, ale naplněním…

A tak:

  • bych ráda tento týden měla srdce co nejvíc otevřené
  • bála se co nejméně
  • toužila co nejméně
  • nalezla střed sama v sobě

*************************************************************************************

A jak se mi tento týden dařilo? To najdete v článku: Zač jsem vděčná, neboli plamen lásky (a další Bollywood:-)). Jeden z mých nejlepších článků a ten nejhlubší výraz lásky, jak jsem ji v roce 2014 poznala. Byla to síla, navzdory všemu, díky :-))

*************************************************************************************

Tímto článkem začíná dvacátý čtvrtý týden projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Něco o tom, co se dělo loni, a jak to bude letos (včetně návodu, jak si Absurdistán přizpůsobit vlastním přáním) zase tady. Krásně přehledný seznam témat i s odkazy na průvodní a závěrečné články každého týdne je možné si stáhnout na odkazu: ABSURDISTÁN. Začít můžete kdykoliv… jen s odvahou do toho :-) 

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014 se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na 24. Návraty k Láska je všude, jen v našich srdcích tak zřídka… (Absurdistán 2014)

  1. Pingback: Krásný týden | Žít je umění

  2. Pingback: Červnové: „Co mám sakra dělat?“ | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

