Jsem dobrá!!!

šitíNejvětší projev lásky je asi ten, když pro někoho uděláte něco, co se Vám dělat nechce…

  • co ani moc neumíte…
  • chce se Vám spát…
  • ale když ono to jinak nejde….

Matky (i otcové samozřejmě) asi znají tisíc takových případů.

Jen to dítě porodit… však si to vezměte… copak by tohle někdo dělal jen tak pro svou radost??? :-) Protože ho to děsně baví?? :-))

Pravda, kdysi mi kamarádka říkala, že je to super adrenalin. Ale ona je asi výjimka…

Já jsem dnes zažila takový odvar jednoho z těch tisíce případů…

… taková drobnost…

… ale jen mě utvrdila v tom, co člověk z lásky všechno neudělá

Třeba zapošije trikot zapůjčený z divadla na páteční baletní vystoupení.

Ještě dnes si živě pamatuju, jak všechny mé šicí domácí úkoly na základce dělávala má babička – profesí švadlena.

Jsem prostě dobrá!!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Láska se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Jsem dobrá!!!

  1. Pingback: Krásný týden | Žít je umění

  2. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (2. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

