Miluju naše sídlištní koupaliště!

koupálkoNení nad to bydlet na sídlišti.

Nebo spíš nedaleko sídliště. Uznávám, že bydlet v sídlištním bytě (obzvlášť v těchto pařácích) asi není to pravé ořechové…  stačí ten náš nesídlištní byt orientovaný na jihovýchod… umíte si to představit???

Ale nikdy jsem nečekala, že budu vychvalovat koupaliště na sídlištním náměstí.

Asi stejně jako jsem nikdy nečekala, že budu vychvalovat základní školu na hlavní křižovatce, budovu jak hrom se spoustou tříd (a dětí).

Ano, je to již cca 8 let, když jsem šla se svou dcerou poprvé k dětské lékařce. A na travnatém náměstí plném stromů jsem zahlédla koupaliště. Malé, dětské. Ale koupaliště. Navíc nechlorované. Kousek od našeho bytu. Tak 15 minut pěšky z kopečka.

Dnes jsme po té cestě šly a lízaly přitom zmrzku. Krásných 15 minut.

Již brzy tam asi chodit přestaneme. Malá už není tak malá. Největší hloubka je tam 1 m. Dnes už tam stačí všude, cáká se tam bez rukávků i na „hloubce“, stále ještě jezdí stále dokola na malé tobo-skluzavce (jen se podívejte na fotku… řekli byste, že je to celé na sídlišti???) K dětskému brouzdališti, kde se batolí batolata, zajede jen jako „prohlídkový autobus“ (zajímavá hra, kterou si na mě dnes poprvé vyzkoušela).

A navíc nejen že na onom sídlišti zrušili pohádkovou restauraci, zrušili tam už i onu pizzerii (víte, že děti obvykle alespoň tu pizzu snědí?) s dětským koutkem…

Ale bude mi to líto.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Na cestách se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Miluju naše sídlištní koupaliště!

  1. jolana88 napsal:

    :) máme koupaliště uprostřed sídliště, takže představit si umím. Včetně bazénu a větší skluzavky. Co nechápu, jsou rodiče, kteří se tam s dětmi vypraví na „celý den“ ..

    • avespasseri napsal:

      Proč nechápete?? Já to i chápu… ale neprovozuju. To ale bude tím, že přicházíme, když ještě není moc plno a odcházíme, když už není na trávě a ve vodě dost místa… a že já potřebuju kolem sebe dost prostoru :-)))))

      • jolana88 napsal:

        Snáším horko dobře (ted je tady přes týden kolem 35). Mohla bych vzít synka – a jít tam na celý den – „se namočí“. Jenže – to neodpovídá „ochrannému“ mechanismu, které dítě potřebuje – a čím menší, tím větší ohledy. Zapomínají na úpal, dehydrataci, dostatečnou ochranu kůže … pobyt „ve stínu“ slunečníku není dostatečný …

        • avespasseri napsal:

          Tak s tím naprosto souhlasím. Už jsem se takhle kdysi snažila přesvědčit kamarádku, že člověk se opálí i ve stínu. Moc nechápu to vyvalování na sluníčku. My jsme to nakonec taky (i po těch pár hodinách) přehnaly, jak jsem zjistila. Malá mi trochu na pár místech trochu zčervenala, což se nám nikdy předtím nestalo… strávila spoustu času ve vodě…

  2. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (2. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

