Tak to jsme nechtěli….

(photo credit: Stahlkocher)

(photo credit: Stahlkocher)

V pondělním článku „Co se koncem léta??“ jsem přišla s něčím, co se tu za uplynulý rok a půl neobjevilo.

Žádné striktní téma.

Čekala jsem, co se vyvrbí.

To je prý nejlepší – být jak ta kočka, co číhá na myš.

I když, co ono werichovské když jsem byl kvítkem jetele, číhal jsem bděle na tele. A přitom bdění, do omrzení, jsem zvadl za dvě neděle…„??

No, však to znáte. Na vše se dá najít bílá i černá reakce. Tak proč se o tom dohadovat…..??? :-)

A co nakonec vyšlo na tento týden? A co zbylo na ten příští??

No, zbylo přesně to, co jsem nechtěla :-))) Ale co já mám co chtít, že… člověk má přece přijímat to, jak se věci mají, a nějak se holt srovnat (rovnováha, rovnováha, rovnováha) s tím, co přijde. A to je právě ta největší sranda…

Vzhledem k tomu, že celý týden se nakonec nesl v duchu toho, jak nesahat pořád tam, kde to pálí, ale být opravdu šťastný, tak téma tohoto týdne je celkem jasné…

A poučení také (viz ty dva šťastné články…)

****************************************************************************************************

Toto je článek shrnující další týden projektu Absurdistán… tentokrát věnovaný  – no, jak to říct  – vlastně ničemu extra :-))) Úvodní článek, ve kterém všechno vysvětluju (jestli Vás tedy zajímají vysvětlení, slyšela jsem, že prý o vysvětlování spousta lidí vůbec nestojí) a ve kterém také najdete odkazy na bližší info k celému projektu, najdete tady. Stačí kliknout. Fakt. :-))

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Tak to jsme nechtěli….

  1. Pingback: Červenec a milující bytosti | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

