Jak přežít návrat z dovolené???

Fotografie0457Promiňte, ale začnu tím nejčerstvějším.

Tím, jaké to je, když se z dovolené člověk vrátí zpět.

Žádná sláva co??

Hora mailů, ten starý zaběhaný řád… šup do něj zpět??

Já to, pravda, neznám zas do takových extrémů, protože léto mám jako učitelka prostě volnější, ale známí vyprávějí… a já soucítím…

A teď najednou to cítím podobně… jak se mi v hlavě znovu vynořují ta stará témata, ačkoliv předtím tam bylo tak prostorno, jak to, co jsem myslela, že se bez toho už obejdu, se mi zas nenápadně loudí do života, jak ty koleje, ze kterých jsem se na týden odstavila, mě vtahují zas zpět…

… i když člověk ví, že po nich chvíli nejel a že se vůbec nic nestalo…

Že právě teď mám možnost nenaskočit zpět.

I my všichni ostatní, kteří se vracíme z dovolené.

Protože ještě máme v paměti, jaké to je, v těch kolejích nejet. Protože v nich ještě nejedeme. Protože ještě máme ten okamžik opravdu svobodné volby…

I ty hory e-mailů, kterým se člověk nevyhne, je možné napsat s jiným rozpoložením mysli…

Nenechat se vcucnout…

Pokud už není možnost nebo ani zájem a potřeba překopat toho v životě víc a od základů, i samo rozpoložení mysli dělá divy…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Na cestách se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Jak přežít návrat z dovolené???

  1. BabetaRuns napsal:

    Uf, uf! Navraty z dovoleny jsou masakr! Nesnasim to!
    Posledni dobou to delam tak, ze si nechavam jeden den „na doma“, abych se nejak zpatky aklimatizovala…

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

