Chaotická…

(photo credit: Bohringer Friedrich)

(photo credit: Bohringer Friedrich)

Já mám asi energie fůru, protože chodím, kam nemusím, případně tam, kam bych měla jít, jdu radši dvakrát. A tak.

Nebo jsem fakt chaotická a energie mi letí komínem…

Však tento týden byl o Drákulovi a o tom, co mě vysává. Nebo čím se vysávám já sama…

Vy už víte, co Vám bere nejvíc energie, že jste pak chaotičtí případně úplně vyfluslí???

Zjistila jsem, že hlavně dvě věci mě z toho potěšení ze života vytrhují:

  1. Přemýšlení
  2. Jídlo

Tedy přemýšlení o blbostech. (Otázka zní, jestli náhodou není 99% toho, nad čím přemýšlíme, blbost??) Případně přemýšlení o něčem, co mi přijde velmi zásadní, ale nakonec zjistím, že tím stejně nic nevyřeším, protože paradoxy prostě nevyřešíte. Ty musíte přijmout tak, jak leží a běží, a teprve pak můžete něco užitečného dělat…

No a jídlo?? Ono je to s tím přemýšlením dost propojené. Koneckonců čínská medicína tvrdí, že žaludku (a slezině), onomu zemskému okruhu, přílišné přemýšlení vůbec nedělá dobře. Ostatně během jídla byste neměli nic číst, neměli byste se dívat na televizi, ani byste nad obědem neměli probírat obchodní záležitosti. Jak jste na tom??

A řeknu Vám FAKT novinku: když cokoliv v té své hlavě řešíte, na jídlo Vám už nějak nezbude chuť. Nebo zkuste zároveň myslet na něco životně „zásadního“ a na to, co si uvaříte k obědu. A myslete na to „zásadní“ u onoho vaření.

Hmmm, to „životně zásadní“ je dát tělu najíst, řekla bych…. a něco lepšího, než chleba s máslem, i když mně tedy zrovna tohle chutná velice…

Takže tento týden se měl Drákula velmi dobře. Však já jsem dobrák a i toho Vetřelce mi bylo líto….

A jak to bylo s tím chaosem?

Krásný příběh o tom, jak během jedné hodiny:

  • koupíte sešit do matematiky, který jste před časem zapomněli koupit ve dvou exemplářích a paní učitelka se již po něm červenou propiskou v úkolníčku mé dcery sháněla (má dcera má zajímavý zvyk u všech poznámek, které paní učitelka píše, dopsat dolů, že poznámky se mají psát do prostoru pro poznámky a ne do prostoru pro úkoly :-))
  • o pár domů dál vyzvednete v sokolovně bačkory, které jste tam večer předtím zapomněli po cvičení (ano, cvičím v bačkorách :-) takový je čchi-kung! Takový lenivý… a hlavně přináší člověku velkou bdělost :-))
  • sedíte s dcerkou na sluníčku před ZŠ. Krásný výhled dolů do města. Malá pojídá pribináčka. Vy se rozhlížíte kolem a říkáte si, proč tu ani ve čtvrt ještě nestojí žádní rodiče s dětmi. Pak Vám dojde, že min. týden se končilo v půl čtvrté, tj. museli začínat ve 2. A Vy tu již 10 minut sedíte a kocháte se panoramaty a říkáte si, co tu budete dělat v zimě, když Vám jeden autobus přijíždí těsně po druhé a druhý těsně před půl…
  • a korunu všemu nasadíte, když sjedete s kabátem (který celou dobu nosíte v igelitce, i s těmi bačkorami) do opravy a zjistíte, že zrovna v pátek mají zavřeno. A Vy to víte, protože jste tam před měsícem v pátek nesli opravit školní tašku. A nejlepší na tom je, že jste kolem chodili min. pár týdnů několikrát, ale do toho obchodu jste zašli zrovna dnes

Ještě nikdy jsem nic podobně bláznivého nezažila. A ohromně jsem se u toho bavila (snad kromě posledního bodu, to spíš byl takový úsměv nad absurditou mé situace). Nemluvě o tom, že přeci musí každého člověka potěšit, že je někdo ještě chaotičtější než on sám. A trochu druhé pobavit vlastní blbostí, to mě někdy velmi baví….

Možná prostě jen nesnáším řád. Možná prostě jen chci občas okořenit svůj život něčím bláznivým, co mě pobaví. Radost by přeme měla být „to zásadní„, ne?? Možná mám někdy chuť postavit na hlavu všechny ty představy, že bych měla být dokonalá… všechno znát, všechno zařídit, na všechno pamatovat, všude být včas. A to jako prooooooč???? Myslím, že jsou na světě závažnější věci než sešit na matematiku, zapomenuté bačkory, sbor nebo oprava zipu na zimním kabátu…

************************************************************************************

Další závěrečný článek projektu Absurdistán. Tento týden byl věnovaný Drákulovi a vysavačům energie :-) Úvodní článek včetně bližších info k celému projektu najdete na tomto odkazu.

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

10 reakcí na Chaotická…

  1. malé srdce napsal:

    Ahoj ptáčátko, přišel mi na mail odkaz na článek o Buddhismu, který jsi napsala a docela jsem se na něj těšil a večer jsem si ho chtěl přečíst, ale zřejmě jsi ho vymazala?

  2. Pingback: 38. Návrat k oblíbenci Drákulovi (Absurdistán 2015) | Žít je umění

  3. Pingback: 39. Chyba za chybou… (Absurdistán 2015) | Žít je umění

  4. Pingback: Záříjový sešup do hlubin paradoxů, aneb léčba dětských ukřivdění… | Žít je umění

  5. Pingback: Pojďme provést nějakou koninu! | Žít je umění

  6. Pingback: 41. Co je na snaze o dokonalost směšné?? (Absurdistán 2015) | Žít je umění

  7. Pingback: 41. Co je na snaze o dokonalost směšné?? (Absurdistán 2015) | Žít je umění

  8. Pingback: Tak asi to chce prostě vnést do života trochu vtipu, či co…. :-) | Žít je umění

  9. Pingback: Kde si člověk nejlépe odpočine?? | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

