Obrana či útok? Nebo to jde i jinak???

  • Tak já Vám mám někdy pocit, že když prohlásím, že mi něco, tj. nějaká má slabůstka (třeba že jsem děsně sobecká, no) nevadí… že se to postupně lepší, krůček za krůčkem, s každým strachem, který se mi podaří odbourat, nebo s každým nepochopením, které mi konečně dojde… že to prostě se mnou není tak děsně špatný… tak slyším, že „spirála se jen tváří jako pokrok„.
  • A když mám zas pocit, že je to se mnou tedy fakt děsně špatný, tak slyším, že „cesta je cíl„.

Tomu se říká paradoxní svět.

Nejspíš je zbytečné říkat A, když uslyšíte B, a tvrdit B, když zákonitě přijde A, aby ten Váš náhled dostalo do té správné rovnováhy. A bez B prostě neexistuje a nejsou v konfliktu, i když to tak vypadá. Je to na hlavu, co? Ale tak to holt je. A hlava, hlava do toho fakt nepatří :-)

Nejspíš by si měl být člověk vědom toho, že je to s ním tedy fakt děsně špatný, ale netrápit se tím, anóbrž s tím něco dělat???

A pak odpadnou neplodné diskuze, které lidi akorát rozkmotřují a chce to pak snahu a schopnost obou zúčastněných, aby se A a B nedostaly do napětí…

Je zajímavé, že sama mívám ve zvyku v tom paradoxním světě, kde A i B jsou platné, žít. Tomu, kdo říká A oponuji B, a tomu, kdo říká B oponuji A. Ale nemívám ve zvyku v něm diskutovat tak, že jsem práva oběma variantám naráz. Ufffffff. A v okamžiku, kdy to někdo udělá mě, najednou mi Ego začne vykládat něco o tom, že je nutné to A děsně před tím B bránit. Ego je prostě ego, člověka úplně zblbne… :-)

Kdepak, je zbytečné sám sebe bránit….


Článek je v upravené podobě součástí knihy Vdechněte život poselstvím svého dětství. Podívejte se, co vše dalšího v knížce najdete, ZDE. Občas nabízím i slevu :-) 

Příspěvek byl publikován v rubrice Paradox se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Obrana či útok? Nebo to jde i jinak???

  1. Pingback: Co je ta největší chyba?? | Žít je umění

  2. Pingback: Ten poslední krok ke štěstí… | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

