Pojďme provést nějakou koninu!

Fotografie0298Náhodou jsem na FB narazila na krásný citát o tom, že „už dávno nejsem ve věku, kdy se blbosti dělají z mladické nerozvážnosti… ale jsem ve věku, kdy dělám blbiny s plným vědomím a s radostí„.

Dávala jsem ho na své blogové FB stránky. Pokud je máte mezi oblíbenými, už Vám tento citát přistál do feedu (tedy možná, znáte FB, posílá Vám jen občas něco). Pokud ho mezi oblíbenými nemáte, tak zapátrejte očima vpravo a odklikněte „To se mi líbí“ :-)

Ten citát se mi velmi zalíbil.

Tak si říkám, že nějakou koninu vyvést musím. Už jsem dlouho nic praštěného neudělala. Ony se mi praštěné věci dějí tak nějak sami o sobě (viz článek o té chaotické hodině). Ale člověk má být přece PROAKTIVNÍ!!

Ať je ten život trochu zábava!

Kór tento týden, který, jak se to tak odvíjí, bude hodně surfařský a kdo ví, jestli se na té vlně vesele povezu, nebo se mnou mrští o skaliska :-) To je tak, když si začnete s čchi-kungem, to je fakt něco pro odvážné :-)))))

Kdo se přidá? Tak se tu na konci týdne sejděme a do komentářů hoďme, co „blbého“ jsme udělali… s plným vědomím a s radostí :-)))))) Tenhle blog hodně strádá v rubrice „Hloupůstky„! :-)

To jsem tedy zvědavá…

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Pojďme provést nějakou koninu!

  1. BabetaRuns napsal:

    Ja delam koniny porad!! Cha!

  2. Pingback: Šílený opičácký týden…. | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

