Jupí, jupí, jupajdá…

(photo credit: ŠJů)

(photo credit: ŠJů)

Tak tento týden má prý být o tom, že nemusíme být jak ty opičky, že? Nemusíme se škatulkovat, dělat všechno tak, jak to dělají i ostatní. Můžeme klidně překračovat všechny bariéry a omezení… vyprdnout se na všechna „mělo by se„, „mělo by to být tak“ a „musí to být tak a ne jinak!“. Budu muset vymyslet víc takových týdnů do roka…

Pamatuju, jak jsem jednou vzala vyhlášku (či co to bylo) a šla s ní na VZP radit jim, co se mnou. Prostě jsem jim nezapadala do kolonky. Nepsala jsem to tu už náhodou někdy?? Pokud jo, tak TOHLE si bohužel nepamatuju, ačkoliv to není tak dávno jako ta story s VZP…

A znovu skáču ze škatulky… a jedu jakýmsi zázračným způsobem na náš orlí seminář do Svratky. Je tam krásně. Nedávno jsme tudy procházeli se známými a já si říkala, že až tam pojedu zas někdy na víkendový seminář s naším anglickým mistrem, vyrazím tam vlakem a stejnou cestou pěšky dorazím k hotelu. Bohužel počasí mi nepřeje. Čas ostatně taky ne. Zřejmě bych tam dorazila až poté, co se všichni rozejdou od báru do postelí…

Jo, i bar na čchi-kungu letí. Kdo chce omezovat Orla v rozletu????

Neva, jinak zatím přeje všechno ostatní a já si to hodlám dokonale užít. A doufám, že zpátky i tentokrát pojedeme stejně rozjuchaně a nad věcí, jak kdysi jednou… jo, to byl ten seminář, jak jsme na benzínce u Jihlavy okukovali orlího plyšáka a pak ho Pavlovi Simonovi darovali k Vánocům. Že se tu o nás v Brně tak pěkně stará… lepšího maskota jsem nikde nikdy předtím neviděla.

Tak jsem zvědavá, co napíšu o tomto týdnu a o jeho závěru (protože to bude zas určitě jízda jako všechny orlí semináře poslední dobou), až se v neděli zase vrátím….

Ale zatím je tenhle týden tedy sakra neopičí….

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Radost, Čchi kung se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Jupí, jupí, jupajdá…

  1. Pingback: Šílený opičácký týden…. | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

