Šílený opičácký týden….

(photo credit: U.S. Fish and Wildlife Service Headquarters)

(photo credit: U.S. Fish and Wildlife Service Headquarters)

Plánovala jsem udělat nějakou koninu (tak řekněte, povedla se Vám osobně nějaká??), myslela jsem, že to bude zábava… ale teď mám spíš dojem, že konina je otevírat třinácté komnaty

Ale třeba to překonám jako všechno… a brzy zas budu psát „to… není… možné…“. Nejspíš ano, tak už se mi to poslední dobou děje…

To je tak, když si za téma týdne vezmete opičky a ono pověstné „proč se opičíš po druhých„?? Proč se přizpůsobuješ druhým? Proč se necháš vměstnat do nějaké škatulky „takhle by to mělo být?“.

Proč nenecháš promluvit sebe sama a to, kdo opravdu jsi???

Však „vo co gou?“. Čeho se bát? Co třeba tak důvěřovat tomu, že vše bude Ok? Důvěra byla také tématem jednoho z článků tohoto týdne. Dalším byla Lucie Bílá . Pamatujete na ten článek o tom, že zpočátku tedy nic moc?? A kdo by řekl, že z ní bude hvězda????

A pak jsem odjela na víkendový orlí seminář… a tam se Vám děly věci.

To už tak chodívá…

Hledala jsem tam základnu – onu podstatu – ze které je možné vycházet do světa. Odvážně. Upřímně. Svobodně.

A přestože jsem celou dobu měla pocit, že právě tohle se tam děje… a že, ač to bylo chvílemi velmi nepříjemné, vždycky těmi bažinami projdu, omyju se a vnímám, kde je ta pevná půda pod nohama…

… jenže nakonec mám dojem, že mi kdesi ujela noha.

Tak snad tu základnu nahmatám příští týden…

**********************************************************************************

Tímhle článkem končí další týden projektu Absurdistán 2015. Tentokrát byly tématem ony opičky a ono zprofanované „být sám sebou„, i kdyby to znamenalo, že půjdete svou vlastní cestou přímo tím lesem a přes ty bažiny… a neutopíte se…

Úvodní článek včetně bližších info k celému projektu a s odkazy na další témata, najdete zde.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance, Emoce, Svoboda se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Šílený opičácký týden….

  1. Pingback: Pro smrt si musím do Turecka… | Žít je umění

  2. Pingback: Říjnové „trochu radosti do toho umírání“… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

