Kdo jste? Aneb jeden zajímavý test…

(photo credit: Dezidor)

(photo credit: Dezidor)

Občas narazím na FB na zajímavý test. Většinou je to spíš legrace, ale dnes jsem narazila na něco, co by se na tento blog tento týden velmi hodilo:

Tento jednoduchý psychologický test vám něco napoví o vašem psychickém a citovém stavu a přáních.

Připravte si list papíru a tužku. Jakmile si přečtete otázku, bez přemýšlení napište odpověď. Nezamýšlejte se, neváhejte s odpovědí. Pište nebo kreslete to první, co vás napadne.

Na chvíli vypněte veškerou logiku, protože otázky si tak trochu hrají s vaším podvědomím.

  1. Představte si, že jdete lesem v něčí společnosti. Kdo by to mohl být?
  1. Jdete stále lesem a nedaleko uvidíte nějaké zvíře. Jaké je to zvíře?
  1. Co se stane, když se váš pohled setká s pohledem zvířete?
  1. Jdete dál lesem. Přijdete na louku, na níž stojí dům vašich snů. Jak byste popsali jeho rozměry?
  1. Je dům vašich snů obehnán plotem?
  1. Vcházíte do domu. Jdete do jídelny, díváte se na jídelní stůl. Popište, co vidíte na něm a kolem něj.
  1. Opouštíte dům zadními dveřmi. Na trávě před sebou vidíte ležet hrneček. Z jakého je materiálu?
  1. Co uděláte, když hrneček uvidíte?
  1. Jdete na konec prostranství, na kterém dům stojí. Je tam vodní nádrž. Jaká je to nádrž?
  1. Jak hodláte překonat vodu, abyste mohli jít dál?

A co to tedy všechno znamená? Symboliku jednotlivých bodů Vaší cesty najdete tam, odkud jsem tento test přebrala – klikněte si tady. Třeba zjistíte něco zajímavého…

Tak co, zjistili jste??

Já zjistila spoustu zajímavých věcí… i když vlastně ne dvakrát překvapivých…

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Kdo jste? Aneb jeden zajímavý test…

  1. BabetaRuns napsal:

    Jee, tak tohle me fakt pobavilo!

    A ted se omlouvam a odchazim do loznice – prave jsem totiz zjistila, ze jsem vic sexualni nez jsem si myslela :)))

  2. malé srdce napsal:

    Také jsem si udělal ten test, ale moc mi to nesedělo:-) Například na ty dvě poslední otázky ohledně sexu. V 9 otázce jsem si odpověděl, že má vodní nádrž je neohraničená ( prostě voda, kam se jen podíváš ) – podle toho bych musel být úplný sexuální maniak:-D A v 10 otázce jsem odpověděl, že se otočím a půjdu zpátky, z čehož zase vyplývá, že sex v mém životě nemá žádný význam. No a teď babo raď:-DDD

    PS: Jo a hrníček jsem našel dřevěný a nezvedl jsem ho. Nechal jsem ho na té trávě ležet, protože jsem usoudil, že už zřejmě slouží jiným bytostem, zvířátkům a tak…

    • avespasseri napsal:

      No, z toho, co jsem u tebe zatím tak četla, tak tvá vodní nádrž JE neohraničená :-) Sexuálním maniactvím to nebude :-))) Proto ta 10. Takový nápad :-) Ono ty nepostižitelné paradoxy někdy v testu dělají paseku :-) A všechno může být ještě úplně jinak. Možná prostě do toho neohraničení lézt vlastně moc nechceš? No, co já vím?? :-)) Celé se mi to zdá velmi nepostižitelné… ale možná jsi prostě nepostižitelný. Jak jsem ted u tebe četla – zrcadlo těch druhých :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

