Miluju návštěvy své zubařky!

(photo credit: Ian Kirk)

(photo credit: Ian Kirk)

A ostatně má dcera taky!

Kupodivu, jinak lékaře moc nemusí, a když cítí bolest a vidí krev, propadá hysterickým záchvatům…

I když zubařkou se prý stát nechce… dívat se lidem celý den do pusy… z toho by se jí prý zvedal žaludek! :-)

Když já se u zubařky vždycky úžasně pobavím.

No, jako právě dnes!

Měla jsem jít na opravu dvojky. Má zubařka automaticky dává injekce. Je to pohodička. Píchnutí mi vadí výrazně míň než nejistota, že něco zabolí. A pak už si tam jen tak sedím a nechám je, ať si „hrají“ s mým pochroumaným chrupem.

Tentokrát tam nade mnou tak stály a říkaly: „No, umrtvování dvojky dost bolí. Vy ten kaz máte malý, nemyslím, že to bude nutné. Fakt je to hodně nepříjemné. Ale no, jak chcete...“ Už se na mě chystaly… a já se smála a ptala se, jestli ještě můžu odejít….

Vyděsily mě tak dokonale, že jsem otevřela pusu a nechala je, ať si vrtaj.

Mělo to bohužel nakonec jednu velkou nevýhodu.

Přestala jsem svou dceru obdivovat, že to vrtání dává bez injekce. Vždyť ono to fakt VŮBEC NIC NEBYLO!

Aha, nepsala jsem nedávno, že je třeba důvěřovat, udělat ten první krok (ta pojistka injekce tam ostatně byla vždycky)… a člověk pak zjistí, že nebylo čeho se bát??? :-))))))

Na závěr si ještě jen tak pohrála s jedničkou a druhou dvojkou, já u toho kvičela bolestí… načež se paní doktorka usmála a řekla: „Je to v pořádku! Zub je živý!“ No a já nemohla než zas vyprsknout smíchy!!

No jo, když jsme živí, tak to někdy prostě bolí. Ale to je v pořádku. Hurá!!!

No a pak říkejte, že jít k zubaři je hrozné… a že bolest je něco špatného! :-)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Miluju návštěvy své zubařky!

  1. malé srdce napsal:

    Tak, teď se musím přiznat, že už asi dva roky chodím velmi rád, ke své zubařce. Víš, před tím tam byla zubařka prošlá věkem, co už trochu zapomněla na to, že pacienti jsou především lidé a ne jen čísla a značky v zubní kartě. Ale od té doby, co tam je ta mladší zubařka, pokaždé se na ní velmi těším. Má v sobě něco to nádherně ženského, myslím tím jako ten zvláštní cit, co mají jen ženy. A pokaždé když mi svou zubní sbíječkou operuje v dutině ústní skutečně si užívám její přítomnosti. Je velmi starostlivá a snaží se, aby mne to moc nebolelo. Má nááádherné hnědé oči a vůbec jí mám tak nějak rád. Od té doby, co tam je, tak jím mnoho bonbónů, abych tam mohl chodit častěji:-D Jednou jsem ji dokonce řekl, že k ní velmi rád chodím – bylo to velmi spontánní… Ach… moje milá zubařka… každý sice žijeme své životy, ale ta chvíle v její ordinaci je vždycky chvílí, kdy můžeme být spolu a na kterou se velmi těším:-) Je to tak zvláštní, vůbec nic o ní nevím, ale pokaždé se na ní tak těším. Ach…

    • avespasseri napsal:

      Ty to máš těméř jako intimní zážitek :-))) Já kdysi jedné naší zubařce řekla, že se tam cítím jak v lázních :-))) Když odešla a přišla ta, co je ta teď, měla jsem obavu, zda to srovnání ustojí. Ustála. Je taky velmi vstřícná a milá. Jestli to jsou i dobré zubařky netuším… jak se říká, když člověk chodí pravidelně na kontroly, tak nebezpečí toho, že budeš potřebovat dobrého zubaře na náročný zákrok je menší :-))) A když člověk k zubařce chodí rád…. :-)))

  2. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (2. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

