Chci být likvidátorka Míši!!

Míša! Znám ji pár osob toho jména. Jedna mě vždycky potěší. Ale tohle je pár vět o tom studeném Míšovi

Zkoušela jsem už ledacos. I letos v létě jsem měla v ruce pár zmrzlin.

Ale nakonec jsem stejně koupila klasického Míšu. To se prostě nedá srovnat. Tvarohová zmrzlina, to je prostě moje. Chutná naprosto ze všeho nejlíp. Tedy mně…

Na rozdíl od proslulých (dnes už nechvalně) Opavia piškot, které změnily místo výroby a prý i chuť a vzhled (no, nevím, já už do toho nešla, tolik odvahy experimentovat s chutěmi nemám), Míša prý má pořád stejný výrobní postup a složení. Prý jen ta kakaová poleva (a já fakt myslela, že je to čokoláda) je zdravější než bývala (jiný tuk).

A tak když jsem zahlédla na streamu video o výrobě, nedalo mi to…

A lidi, taková škoda! Tolik Míšů umírá jen tak, protože nejsou dost hezcí. A přitom já bych je schramstla všechny ajncvaj. Škoda, že firma nenajímá nějaké likvidátory, kteří by ty nepovedené Míši snědli. Možná bych měla zamražený žaludek, ale já bych i život položila na oltář Míši… :-) I když zastávám pravidlo, že: „Zmrzlina se jí jen když se venku nosí krátké rukávy!“

Video pro zájemce zde. Mlsné pokoukání přeji:

https://www.stream.cz/jidlo-s-r-o/10007913-zmrzlina-misa#nejnovejsi

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

9 reakcí na Chci být likvidátorka Míši!!

  1. jolana88 napsal:

    Firma nenajímá likvidátory, protože je jako „dvojky“ prodává v závodní prodejně :) O té „zdravé“ polevě – bychom mohly dlouuuho diskutovat .. Je škoda, že na dobrý základ hodí podřadnou polevu :/

    • avespasseri napsal:

      Tak půjdu pracovat do kantýny :-)))) Moc si už nepamatuju, co vlastně v tom videu zaznělo… tuším že v té staré byly ty špatné tuky, v té nové je cosi, co si nevybavuju, ale palmový tuk to tuším nebyl. Já doufala, že je to čokoládové, ale je to jen kakaové… takže něco jako kakaová pochoutka tvářící se jako čokoláda na Velikonoce asi. Ale to bych se musela znovu podívat na to, jak tu dobrotu vyrábí… a to nějak nemám odvahu :-))))

      • jolana88 napsal:

        to ani nemusíte – stačí si tam zajet koupit :) Ty „špatné“ tuky, o nichž mluvil sám velký šéf /p.Krupica/ – je mýtus, co už dávno neplatí – On je první, kdo by to měl vědět. Jedná se totiž o „obyčejné“ ztužené tuky, které se dnes dají díky technologiím vyrobit „dobře“, můžou být i lepší než máslo. Zdravý olej – kokosový – je zrovna v polevě u Míši na 95%, což je nejvíc na našem trhu (v praxi to znamená, že je to nejhorší kvalita polevy :/ ). Zapomněl se zmínit o tom, že Míša na klacku a ve vaničce – má jiného výrobce. Proto je hodně lidí překvapeno..

        • avespasseri napsal:

          Pravda, tam zaznělo tuším jen, že se to vyrábí jinde. A tvářil se u toho trochu nejistě… no, když prodávám jako že totéž, ale není to totéž, tak je to divné…
          To mě tedy mrzí… já jsem kdysi tak poctivě olupovala právě tu polevu. Dneska, pravda, to jím naráz i se zmrzlinou…
          Škoda že už dneska člověk nemá pořádně to srovnání… pomalu je to jako v Matrixu, kde u jídla debatovali o tom, že ví Bůh, co člověk vlastně jí, že stroje přece nemohly vědět, jak chutná kuře… třeba chuť kuřete má jablko a chuť jablka má zas kuře… :-))
          Jsem ráda, že jsem třeba zažila, jak chutná čerstvé rajče, mrkev nebo čerstvý ananas… to, co se prodává v obchodech, to obvykle moc není… Taky jak by se často dalo, když by jim to během té daleké dopravy shnilo…

          • jolana88 napsal:

            Víte – ono taky záleží na lidech, co jsou ochotni kupovat – a jak moc tomu „obětují“. Pokud někdo vrazí do hyper-super a následně si stěžuje, jak je to děsný (je toho plný net) – je to jeho problém. Na druhou stranu – nakoupit se dá v přijatelné cenové relaci a dobré kvalitě.

  2. Pingback: Radostné okamžiky roku 2015 (2. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

