Když něco fakt potřebujete, stůjte si za tím, i kdyby trakaře padaly!

(photo credit: ŠJů)

(photo credit: ŠJů)

Umění stát si za svým, i když Vám druzí říkají, že „je to blbost„, „je to divný„, „jste jak malý dítě“ apod. apod., to není lehká věc.

Ale někdy prostě nemůžete jinak…

 

A to se Vám to pak radí, že si lidi mají stát za svým…:-)

Jako malá jsem si uměla stát za svým – dupnout si nožkoua bude to takhle„! Rodiče, paní učitelka, bylo mi to fuk. Já přece vím, co chci a co je správné!!:-)  Kampak se asi takovéhle umění vytrácí??? (To je řečnická otázka…).

Tak až se zas bude Vaše dítko – nebo jakékoliv jiné dítko třeba v supermarketu – vztekat, vzpomeňte si na umění stát si za svým.

To malé dítě to umí. Jen úplně blbě… :-)

A to poslední, co chcete, aby se stalo, je, že tohle umění zakope spolu s tím blbým vztekáním…

Protože je mnohem lepší někdy „nemoci jinak„, než v sobě tohle umění pracně vydolovávat. A děsit se toho, že zas budete to „divný malý děcko„… :-)

Minulý týden jsem hluboko v sobě cítila, že něco potřebuju. Nechápala jsem moc proč, protože to opět bylo tak trochu prapodivné, ale prostě jsem to potřebovala a hotovo a bylo mi jedno, co si o tom kdo myslí. Už se nevztekám a nedupám nožkou. Ale předkládám argumenty. Argumenty rozumu i srdce. Bez něj to přece nejde! Dávám najevo, co cítím a proč. Se vší razancí toho, jak moc je to pro mě důležité.

A světe div se, povedlo se!! :-) 

Tak ať se Vám taky podaří prosadit to, co potřebujete…

A v souladu s mým včerejším článkem – nechť se nám všem daří stát si za tím, čím jsme….

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI, život se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

