Strach má velké oči, aneb když Vám nepřijde dítě domů…

ŠtěstíJá to říkala… já to říkala… já to říkala…. :-))

Obehraná hláška…

Obzvlášť obehraná v souvislosti s tématy Absurdistánu :-)

V pondělí začalo téma strachu s velkýma očima… a šup, je to tady… 

Dopadlo to naštěstí přesně tak, že můj strach měl je velké oči…

Dceruška prostě zapomněla, že má přijít domů :-) Zapomněla odevzdat peníze na adventní sbírku, takže zapomněla otevřít deníček, ve kterém měla mojí omluvenku, a zapomněla ho strčit pod nos paní (asi spíš slečně) družinářce :-)

A já se dozvěděla pár užitečných věcí:

a) že paní vrátná má dokonalý přehled o odchodech dětí ze školy (ta Vaše? Ne, tu jsem tu neviděla…)

b) že je fakt užitečné, koupit dítěti do mobilu simku… :-) To abyste nemuseli obvolávat družinu a paní třídní na pevnou linku (kór když jsou beztak všichni na obědě), případně vedoucí jídelny ….

Příspěvek byl publikován v rubrice DĚTI - ROZVOJ OSOBNOSTI se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Strach má velké oči, aneb když Vám nepřijde dítě domů…

  1. Sedmi napsal:

    Hezký…. Hlavně že to dobře dopadlo

    • avespasseri napsal:

      Jo, naštěstí mám v mobilu telefony na všechny důležité školní osoby a po ruce net na ty méně důležité. Říkala jsem si hned, že na to určitě zapomněla. Ale hlodalo to ve mně, hlodalo :-)))

  2. jolana88 napsal:

    :)) u nás vcelku zbytečné, protože i když si Logik, čistě nááhodou, vezme mobil – při venkovních i jiných aktivitách ho nechává v tašce :DD PS: u nás tedy ale na telefonu dycky někdo „drží“ hlídku.

    • avespasseri napsal:

      Také mě napadlo, že bych se jí nejspíš tím mobilem ani nedovolala… měla by ho asi v tašce kdesi a v klídku by si dlabala oběd :-)) Tak možná nakonec simku ani nedostane… ale ráda by ji, ráda :-))))

      • jolana88 napsal:

        Dotazy – 2 – asi mám „dlouhé“ vedení … Má mobil Bez simky? Pokud ano, nač?

        • avespasseri napsal:

          To byste se divila, co se všechno dá dělat s mobilem bez simky :-) Má tam třeba nahrané některé písničky ze svého oblíbeného My little pony. A cestou do školy nebo když se náhodou ocitne v autě, tak si je pouští.
          Nedávno to dopadlo tak, že místo abychom my ji nechávali počítat násobilku, tak ona nám na kalkulačce v mobilu dávala příklady a kontrolovala, jestli to máme dobře :-))
          Hru tam má jen jednu. Dožaduje se mého telefonu, kde je jich víc, ale já jsem tvrdá :-) Doufá, že skrz simku tam přes net natáhne nějaké jiné hry, ale obávám se, že ten mobil je už tak obstarožní, že se nám nepodařilo najít ani žádnou hru na netu pro ten mobil.
          Jo a naposledy poprvé viděla, v kolik hodin dorazila do školy :-)

          • jolana88 napsal:

            Aháá :) Tak to mě, FAKT, nenapadlo :D Máme zažito „mobil na telefonování“, „tablet na cesty (i školu)“, komp – práce, zábava .. Tudíž i když má synek (jediný) dotykáč – užívá jej max. jako foťák (u něj nutnost), jízdní řády, diktafon :DDD

            • jolana88 napsal:

              jo – a kalkulačka – tak na tu má těžkej, ale opravdu těžkej zákaz – dokud nebude umět zpaměti malou i velkou násobilku – NIC (to víte, je to Chudák, má Děsnou! matku :DD)

              • avespasseri napsal:

                No jo, když ani já neumím pořádně malou násobilku :-) Jak jsem zjistila. No, sice jsem u matury počítala nenápadně na prstech, ale odmaturovala jsem za jedna :-) Pravda, kdyby malá dostávala známky, už by pár trojek nejspíš přilítlo. Neumí to zpaměti a nestíhá odvozovat :-)) Ale to se poddá :-)

                • jolana88 napsal:

                  Ještě že Vás nečte tatin – měl by další argument :D U nás je to tak, že dokud z něj „nevylítne“ 17*17=289 – Žádná kalkulačka nebude :))) Máme na to i test (ten pocit demokracie je supr) : Dostane kalkulačku do ruky, tatin řekne příklad (16*14 např.) – Až bude s kalkulačkou rychlejší než Já (bez kalkulačky) – smí si ji vzít do školy. Zatím dycky prohrál :DD

                • avespasseri napsal:

                  No jo, nač potřebuje vědět, kolik je 17×17??? Kdo to potřebuje vědět? Rychle vědět? Možná, pravda, pro případ, že bych u sebe neměla ani papír ani ten mobil s kalkulačkou :-) Velkou násobilku po nás nikdo ani ve škole nikdy nechtěl… nebo jsem tam zrovna nebyla .-)))))

                • jolana88 napsal:

                  Asi jsem chodila do jiné školy :)) Za mě (a starších dětí) to byla (pro mě stále je) samozřejmost. Pro tatina, kupodivu, taky. Nač? Rychlá orientace v různých oborech (od fyziky přes instalatéra po nákup nebo finanční gramotnost), cvičení Mozku – v neposlední řadě. Víte – já věřím tomu, že existuje základní nezbytné penzum (násobilka, vyjmenovaná slova, základy geometrie, základní slovíčka cizího jazyka), které je třeba „nabiflovat“, aby – jednou – bylo „na čem“ a „z čeho“ stavět.

                • avespasseri napsal:

                  A vidíte, vyjmenovaná slova jsem také nikdy pořádně neuměla :-) A troufám si tvrdit, že v nich chyby nedělám :-)) (na chybování mám jiné češtinářské lahůdky). Se základními slovíčky souhlasím. Možná kdybych byla tenkrát na ten Matfyz šla (a býval to kdysi jeden z mých snů, to protože jsme měli úžasného matikáře a fyzikáře a nutil mě na sobě makat), možná bych se tu velkou násobilku i byla naučila. Ale k projití našeho gymplu s mou premiantskou fotkou nad vchodem (děs, běs, prý „čestné místo“) mi to mé počítání na prstech v matice i fyzice stačilo absolutně bez problémů… :-))

                • jolana88 napsal:

                  jj – „fotky“ si pamatuji. U nás na škole (a dětí :D) to fungovalo obráceně – „Visí fotka? Fajn – tak minimálně trojnásobné znalosti, jinak Tě pověsím taky“ :))) Jsem jim vděčná dodnes. (třeba proto mě „vyhodil“ profesor na první semestr z matiky – za jedna, ánžto jsem zopakovala poučku Pana Matikáře:“Důležité je mít základ, vzorečky si každej blbec najde v tabulkách“)

  3. Pingback: Muka žárlivosti… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

