Americký skandál s Googlem a Santa Clausem…

Tak jsme ráno seděly s dcerkou u snídaně, posloucháme u toho rádio a co neslyšíme…

… že v USA jsou prý rodiče rozhořčení, že díky „strejdovi Googlovi“ se děti dozvěděly, kdo že to nosí ty vánoční dárky. 

Dcera se tak na mě podívala a prohlásila, že tedy taky zkusí zjistit na Googlu, jak že je to s tím Santa Clausem :-) (zatímco já jsem stále věrná Seznamu, tak ona má radši Google. Fakt všichni googlíte na Googlu, nebo je tu ještě někdo, kdo „seznamí„?? )

Už vidím, jak si pak taky zadá „Kdo nosí dárky? Ježíšek nebo rodiče??

Nedávno pronesla krásnou větu: „Dneska přijede táta, to mi určitě Zoubková víla něco přinese. Ta mi něco nosí vždycky, když je tu táta.“ Pravda, já večer obvykle zapomenu :-( Snažila jsem se to ten den ještě nějak zašmodrchat, ale když pak radostně tátovi vykládala, že „Zoubkovka“ už dorazila, významně se na mě dívala….

Tak doufám, že to letos opravdu praskne, a že tu hru převedeme jiným směrem – jak dlouho bude tátovi trvat než zjistí, že „ona už ví“ :-))))))) To by mě bavilo velmi :-)

Ale proč že to vlastně vůbec píšu???

No, protože mi v to ráno u snídaně přišlo, že podobné zprávy by si měla nechat rádia na dobu, kdy jsou všechny děti ve školkách a ve školách. Nebo někdy hodně pozdě v noci …. :-)

Někdy totiž média přinesou Pravdu, když o ni nikdo nestojí…

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Americký skandál s Googlem a Santa Clausem…

  1. Sedmi napsal:

    Jo… Googlim. A tomuhle se nedá vyhnout, co třeba reklama v obchodě „už jste koupili všechny dárky? Pokud ne, máme pro vás super akci…

    • avespasseri napsal:

      No, to ještě schroustnu. Tak dcera ví, že některé dárky si kupujeme sami… že ona tvoří dárek pro babičky a tak. Ale zatím jsme nesáhli na roli Ježíška či Santa Clause :-)) (Doufám, že na to nenarazí žádné dítě, které už umí číst, ale věří na Ježíška. Třeba to moje, až si bude zadávat, jak je to s Clausem a Ježíškem. To by byl tedy fóooooor :-)))))

  2. jolana88 napsal:

    taky gúgl … má prostě širší záběr, indexuje, zkuste se juknout třeba na S-ranky :) btw: Seznam je portál (tedy v podstatě katalogový vyhledávač), onkl Gúgl je vyhledávač. Nehledě na možnou obranu proti „bublině“ – pro mě důležitou – tu mi Seznam neposkytne vůbec – naopak ..

    • avespasseri napsal:

      Bublině? V čem se to u seznamu a googlu liší??

      • jolana88 napsal:

        :)))) teď jsem se pobavila – zkusila jste zadat do seznamu „jak je to s Clausem a Ježíškem“? Pravdivé odpovědi vylítnou bleskem na prvních místech :DDD
        Bublina – když dva hledají totéž, není to totéž.. Záleží na klíčových slovech, pořadí.. Nicméně – po jisté době (když člověka vyhledávače „odhadnou“) – začnou mu nabízet výsledky, které podle Nich odpovídají tomu, co člověk touží vidět :/ Na klasických vyhledavačích se tomu dá, poměrně účinně, bránit. Na katalogových nee (třeba jen proto, že se pohybují na „českém“ netu, tudíž i zařazení cizích stránek trvá dýl)

        • avespasseri napsal:

          Seznam se googlu, zdá se, vyrovná :-)
          Ale k té bublině – to mě nenapadlo, že vyhledávače jsou už tak vymakané, že Vám předhodí jen to, co chcete slyšet. No, ono to bude podobně jako s FB. Je toho všude tolik…
          Jo a všimla jste si v článku těch hrubek?… jdu to opravit :-)))))

          • jolana88 napsal:

            :))) Tak tady je hezky vidět rozdíly – já totiž na první stránce gúglu vidím hlavně „tradice“ (používám anonymní – upravenou – verzi), nic, co by dětem prozradilo „pravdu“. Víte, mně spíš vadí (Hodně), že mi neukáží ani tak to, co chci vidět (slyšet), ale že ony přímo rozhodují Co mi ukážou a co už nee.
            PS: nevšímám si (vidím :DD) – ALE neřeším :)))))

            • avespasseri napsal:

              Mně to paradoxně oznámí pravdu skrze článek na psychologii.cz – na googlu mi vyskočí mezi prvními :-) Na seznamu na první stránce nic. Spíš si tam stěžují na Santu :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

