Najít svůj domov…

Někdo hledá ten ideální domov ve fyzickém světě… že, Sedmi?

Někdo ho hledá uvnitř sebe.

Ten prostor, který je jen jeho. Kam mají druzí možný přístup jen za předpokladu, že respektují pravidla „pana domácího„. Který je prosluněný, nezaneřáděný. Ve kterém se nenacházejí strašidla a kostlivci. Kde je člověku útulno…

Jak jsem psala v minulém článku – propouštět svůj prostor někomu jinému není zdravé… 

Může to vypadat děsně vznešeně, ale místo toho to může všem zavařit (jak moc se to „vznešené humanitárno“ může zvrhnout teď kolem sebe vidíme… paní Merkelová má možná stejný problém jako já?? Pokud tedy neaspirovala na ten post v OSN...)

Nakonec nebudu „obdarovávat druhé“ ani tak já, jako můj manžel, na kterém je teď značná váha celých příprav Vánoc… 

Já můžu jen odnezařádit ten svůj vnitřní prostor a ten náš společný vnější prostor… :-)

A případně si sednout k internetu a hledat, co lze dát „na dálku„, aniž by do toho člověk vylezl z toho svého „bytu„….

A protože zatím každé z posledních témat provázely i písně od DM, tak tentokrát je právě píseň Home. Přesně ta píseň, kterou jsem si kdysi pouštěla neustále do sluchátek svého walkmana, když jsem se chodívala projít po – a kolem – našeho studentského kampusu v jordánském Ammánu.

Tak si ji užijte i Vy…

Here is a song from the wrong side of town
Where I’m bound to the ground by the loneliest sound
Oh that pounds from within and is pinning me down

Here is a page from the emptiest stage
A cage or the heaviest cross ever made
A gauge of the deadliest trap ever laid

And I thank you for bringing me here
For showing me home
For singing these tears
Finally I’ve found that I belong here

The heat and the sickliest sweet smelling sheets
That cling to the backs of my knees and my feet
Well I’m drowning in time to a desperate beat

And I thank you for bringing me here
For showing me home
For singing these tears
Finally I’ve found that I belong
Feels like home
I should have known from my first breath

God send the only true friend I call mine
Pretend that I’ll make amends the next time
Befriend the glorious end of the line

And I thank you for bringing me here
For showing me home
For singing these tears
Finally I’ve found that I belong here

Příspěvek byl publikován v rubrice Svoboda, Uncategorized, Videos with lyrics se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Najít svůj domov…

  1. jolana88 napsal:

    Rozdílné pojmy :))) Pod slovem „domov“ mám cosi jiného :D

      • jolana88 napsal:

        a) ten „prostor“ (který je jen jeho), o němž píšete – si každý nosí v sobě, ať je kde je. I kdyby o silvestrovské půlnoci stál na Václaváku – může tam mít klid a vyrovnanost. (tedy – pokud vůbec si ho zvládne (umí nebo chce) vytvořit).
        b) pro mě „domov“ místo (a nemusí být ani ideální :D), kde Já jsem Já a nikomu to nepřijde divné, které sdílím s těmi, s nimiž by mi nevadilo ani jíst suchou rýži, když sedím na bedně od ovoce.

        • avespasseri napsal:

          ad a) tak o prostoru píšu i já :-)
          ad b) i tak můžu brát domov. V tom článku ale spíš splývá s prostorem (ve kterém se člověk cítí doma) :-)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

