Čas na změny (aneb co bude s tímto blogem?)

(photo credit: Dezidor)

(photo credit: Dezidor)

Já tedy nevím, jak Vy, ale já mám často tendenci vnímat vnější svět jako odraz toho mého. Často se přistihnu při tom, že pokud se mi něco nelíbí a mám tendenci něco kritizovat, pak jsem to obvykle já sama, kdo by se měl změnit…

Již delší dobu cítím, že příští rok bude něco jinak. Tady na blogu. Že smysl projektu Absurdistán (smysl pro mě) se vyčerpal. Doufám. Lidi, no fakt, žít v tom absurdním světě představ, strachů a bublin – vědomě – opravdu není žádný med :-)) A tak doufám, že jsem se naučila dost na to, abych se mohla rozhodnout řídit svůj život jinak než „Absurdistánem. Však netvrdím pořád dokola, že Evropa se ve střetnutí s islámem musí naučit hlavně žít onu svobodu??? :-) A že člověk má začít vždycky sám u sebe??? Tak není nejvyšší čas na změnu a tu skutečnou svobodu fakt zkusit žít??? :-)

Prvních změn tady na blogu si můžete všimnout už teď. Trochu jsem překopala rubriky :-) Valnou většinu z nich jsem systematičtěji  seřadila pod záhlaví, která odkazují k pěti základním tématům Absurdistánu. Ke svobodě, lásce a radosti, nezaslepené rovnováze, spokojené bdělosti a odvaze. K těm pozitivním aspektům těchto témat…

Jednotlivá témata (i rubriky) postupně shrnuji do článků, které publikuji na webu Probuzení. Proč tam? No, protože se mi tato možnost nabídla a protože jsem nechtěla tříštit svůj blog. Psát totéž tam i sem. A tak vzniklo pár článků, které shrnuly to, co jsem tady kdy o některém z témat napsala. Je to pro mě (a snad i pro Vás) místo, kde se „ztékají“ proudy prožitků, myšlenek, otázek a zkušeností a snaží se jim dát nějakou ucelenou podobu. Zdroj již jednou objevených odpovědí na mé otázky, připomínka již jednou prožitých lekcí. No, kdo by se k nim chtěl vracet v reálu, že??

Zatím jsem tam uveřejnila články na tato témata:

Hotový mám článek o radosti a připravuji článek o svobodě….

Co bude dál? To ještě přesně nevím…

Jen vím, že projekt Absurdistán tu zůstane pro všechny, kteří by si ho chtěli vyzkoušet nebo se jím chtěli inspirovat. Byl to pro mě úžasný nástroj, který mi v mnoha ohledech otevřel oči, ačkoliv to někdy nebylo vůbec jednoduché….

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

