Snadno člověka zkorumpovat…

Zvláštní předvánoční písnička. Ale možná i ona sem patří stejně jako celé to téma, které bylo nachystáno dříve i s touto písní. Možná kdy jindy si připomenout, že o  to světlo uvnitř nás, které máme o Vánocích zažehnout a později opatrovat (ano, to světlo lásky, jak jsem o něm psala v tom nejkrásnějším článku o lásce, který jsem kdy napsala…), můžeme tak snadno přijít. Stačí dovolit vnějšímu světu, aby nás přivedlo na kolena…. 

Snadno člověka zkazit,

zmanipulovat,

omotat si ho kolem prstu,

přivést na kolena.

Stačí, když najdou Vaše slabé místo.

Každý nějaké má.

Nebo ne?

 

A pak již jen sledují, jak sklouzáváte po té příslovečné nakloněné ploše.

Míříte někam, kam jste zamířit vůbec nechtěli.

A Vy sami pak jen sledujete, jak se s Vámi ta loďka zmítá.

 

A Vy se nakonec na těch vzedmutých vlnách obrátíte dnem vzhůru.

Ztratíte sami sebe…

 

To bývala kdysi má velmi oblíbená DM písnička. To bylo kdysi, když jsem měla pocit, že si se mnou jeden člověk zahrál velmi nemilou hru. Než jsem zjistila, že i to bylo jen v mé hlavě… :-)

Někdy si prostě vytváříme představy.  Vidíme za nezralým jednáním něco navíc… něco démonického. A nevidíme, že spíš než odsouzení si ten druhý zaslouží pochopení. Hodně dlouho mi trvalo, než jsem ho znovu přijala do svého života… ano, již ne v té roli, v jaké jsem si ho přála vidět. Ale odpustila jsem mu. A věřte, velmi se mi ulevilo…

I could corrupt you
In a heartbeat
You think you’re so special
Think you’re so sweet

But what are you trying
Don’t even tempt me
Soon you’ll be crying
And wishing you’d dreamt me

You’ll be calling out my name
When you need someone to blame

I could corrupt you
It would be easy
Watching you suffer
Girl, it would please me

But I wouldn’t touched you
With my little finger
I know it would crush you
My memory would linger

You’d be crying out in pain
Begging me to play my games

I could corrupt you
It would be ugly
They could sedate you
But what good would drugs be?

But I wouldn’t touched you
Put my hands on your hips
It would be too much to
Place my lips on your lips

You’d be calling out my name
Begging me to play my games

Příspěvek byl publikován v rubrice Utrpení a láska, Videos with lyrics se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Snadno člověka zkorumpovat…

  1. jolana88 napsal:

    :))) vidíte – já mám „zkazit“ a „zkorumpovat“ jako dvě naprosto odlišná slova. Protože – jde zkorumpovat i „nezkaženého“ člověka. Jak jsem se kdysi naučila:“Každý se dá podplatit, jen musíš znát cenu“.

    • avespasseri napsal:

      No, já normálně taky :-) Ale tak nějak mi to přišlo… najednou mě napadlo, že v okamžiku, kdy někoho zkorumpujete, tak ho zkazíte. Právě tím toho „nezkaženého“ člověka podseknete… každý má svou slabinu, stačí ji najít. A z andílka se stane ďábel…

      • jolana88 napsal:

        Mno – nevím. Vždyť to, že jednou někdo „šlápne vedle“ neznamená, podle mně, že se z něj stane „zkažený“ člověk. PS: a podle toho, co tady píšete Vy – by si spíš takový člověk zasloužil Vaše pochopení a odpuštění, ne? :DD

        • avespasseri napsal:

          Tak zkažení jsme v podstatě všichni, ne?? :-)) Tomu křesťané říkají „prvotní hřích“ a nebo jiná náboženství karma :-) Jen jde o to, kterou stránku svého já zrovna prožíváme… jestli fungujeme z té nezkaženější stránky, nebo jestli nám něco nebo někdo cinkne o tu zkaženější a my se necháme „zkorumpovat“. Jako by zkazit. Ta zkaženost se ale vlastně jen projeví. Tak to chápu já. No a právě proto, že si myslet, že je zkažený úplně až na dřeň, protože zrovna tu část teď projeví, je podle mě černobílé uvažování. A právě proto by si zasloužil pochopení a odpuštění. Protože jinak má mnohem blíž k tomu dokázat pravdivost rčení, že tak dlouho někomu říkáme, jak je děsný, až opravdu je….
          Ale je to individuální. Nicméně já bych byla nerada kdy vystavena té zkoušce dokazovat, že jsem nezkažená navzdory tomu, že mi všichni budou tvrdit, jak jsem strašná…. :-))

  2. Pingback: Všichni jsme podplatitelní… | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

