Jaké novinky chystám do roku 2016??? Ohňostroj hadr…

(photo credit: Michael Vesia)

(photo credit: Michael Vesia)

No, myslím, že se to během tohoto týdne „vystříbří“ a sepíšu nějaký nový článek s novým projektem… 

To protože budu sedět doma a koukat, jak venku sněží… a na těch pár dní nemá smysl shánět protiskluzové nástavce na berle…

Protože 8.1. mi tu sádru sundaj (a doufám znovu nenavlečou) :-)

Upřímně řečeno, mám v úmyslu, si tu dlahu sundat už ve středu večer, abych se mohla dobelhat bezpečně z auta do budovy, kde vedu čchi-kung. Přece v tom své studenty nenechám, no ne? Našlapovat prý už beztak můžu…

Zatím vím jedno, vytáhla jsem svůj starý plánovací kalendář  – ano, ten, který jsem poctivě a vlastnoručně stvořila již loni, loni jsem o něm psala... jen „do něj“ jsem toho moc nenapsala…

Upřímně řečeno, když jsem si přečetla těch pár zápisů z prvního lednového týdne a ty plány na rok 2015, tak jsem se dost pobavila. Co se mi podařilo splnit? To číslo by se blížilo spíš nule než něčemu většímu. Ten rok prostě nakonec zamířil někam úplně jinam…

Zatím do toho plánovacího kalendáře zapisuju každý den, co mi udělalo radost. Protože, jak jsem už psala, tento rok hodlám radostí sršet… ohňostroje hadr.

A hodlám tu občas nějaký ten záblesk toho ohňostroje zanechat…

A Vám přeji, ať jsou Vám ty jiskřičky inspirací…

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Jaké novinky chystám do roku 2016??? Ohňostroj hadr…

  1. BabetaRuns napsal:

    Protiskluzové nástavce na berle? To existuje? Ty bláho!

  2. jolana88 napsal:

    :) na boty je prodávají taky – docela se vyplatí (odzkoušeno). Na berle – ty jsou stejné, jako se používají na hole, ne? Obyč i francouzské …

    • avespasseri napsal:

      Asi ano… viděla jsem je jen na obrázku. Honění zaměstnaného manžela nebo švagrové s miminkem jsem kvůli těm pár dnům nakonec zamítla…

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

