Radost v jahodovém ráji (1. část – aneb A VONO NIC)

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

Projekt „Jahodový ráj 2016“ je v podstatě velmi prostý

  1. Všímat si toho, co mi dělá radost
  2. Každý večer si zapsat pár takových okamžiků, které mě rozesmály, roz-usmály, nebo za které jsem prostě vděčná.
  3. A tady na blog psát články, které budou těmi okamžiky inspirované.
  4. A na konci každého týdne shrnout, co mi dělá radost, kam mě ty radostné okamžiky vedou, s čím se mi spojují. Případně co mi brání je vnímat nebo pořádně si je užít.
  5. Každý, kdo se k projektu přidá a nechá mi tu odkaz na svůj „jahodový článek„, mi bude inspirací a možná přispěje k mému bodu 1 :-) Takový kolotoč radosti :-))

Jenže jenže. To bych nebyla já, abych to, co je prosté, řádně nezašmodrchala… radost je totiž sice fajn, ale já spíš pokukuju po té nepodmíněné :-) 

Znáte ty okamžiky, kdy může svítit slunce (tak akorát), Vy můžete sedět na břehu azurového moře (lidí také tak akorát), můžete popíjet kokosové „mléko“ (protože Vám chutná), vedle sebe máte skupinu lidí „Vaší krevní skupiny„… a stejně nic???

Splnil se Vám sen, svět se na Vás usmíváa vono nic… 

Dá se to nazvat nevděčností…

Nebo se to dá nazvat ještě jinak: „I kdyby Vám svět splnil všechna Vaše přání, pokud v hloubi duše necítíte radost, nic Vás skutečně neuspokojí…

Tohle asi nejlépe znají zamilovaní. Parta kamarádů Vás vytáhne ven, popíjíte, tancujete, vzduchem lítají fórky, možná Vás i někdo balí (třeba idol Vaší kamarádky/kamaráda)… a vono nic… 

Uvnitř led a mráz, i když navenek možná vykouzlíte úsměv. No, aby se neřeklo přece…  že jste nevděční… že jste nudní… no a tak…

Ne, nebudu ani sebe, ani nikoho jiného nutit do rozjařených článků, když budu ve stavu „a vono nic„. V tom případě prostě přijde možnost si pořádně zasmutnit a případně se zaměřit na bod 4 a jeho poslední větu…

No a pak je možné si trochu vypomoci pár metodami… o nich ale zas příště :-)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Radost v jahodovém ráji (1. část – aneb A VONO NIC)

  1. Pingback: Proč se chceš kvůli tomu trápit???? Jsi normální, Bože?? :-) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

