Už nejsem narkoman!! Aneb pijavicím zdar!

drugsAsi největší radost mi tedy udělala věta pana doktora:

Máte tam ještě nějakou fixaci? Máte ortézu?“

A to ze dvou důvodů:

  1. Ten člověk nevidí? Nečte zprávu, kterou sám sepsal, že mi to mají ten den sundat? Nerozhoduje on sám snad o tom, co na té noze budu mít??? (Ta moc! :-))
  2. To vypadá, že mám vyhráno!!

A opravdu jsem měla!

Nejen že sádrovou dlahu jsem odhodila (moc nemoc pana doktora) v dál již o dva dny dříve díky čchi kungovému kurzu. Ale konečně budu moc odhodit v dál i ty injekce Fraxiparinu...

No, nebudu vykládat nic ve smyslu: „Proč že si ty injekce musíme píchat???“ V době, kdy jsem si ještě všude stěžovala na farmaceutické lobby, jsem potkala jednu známou postarší paní. Doprovázívala kamarádku mé dcerky do baletu. Když mě viděla s berlemi, začala mi vyprávět, jak měla zlomené – cosi. Injekce nedostala. A dostala trombózu. 

No, tak asi ty injekce na ředění krve jsou opravdu k něčemu dobré…

Píchal si je můj manžel před pár měsíci, když byl doma s utrženou achillovkou. Sledovala jsem to a říkala si, že to já bych nikdy nezvládla… píchat si do břicha každý den injekce.

No, zvládla.

Ačkoliv po první jsem málem omdlela…

No, asi bych neměla říkat – „zkuste si to“ :-))))

Na druhou stranu před pár dny jsem náhodou narazila na Krausovo „Uvolněte se, prosím.“ (Dnes už se ta jeho talkshow jmenuje jinak, ne ??). Přišel tam doktor a vynášel do nebes novinku – pijavice. Prý je to proti trombózám úžasné!!

Tak nevím… co si dáte: Fraxiparine nebo pijavice??? 

Ale bacha! Pijavice jsou prý návykové :-) Na druhou dávku se prý pacienti již těší :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Zdraví se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

15 reakcí na Už nejsem narkoman!! Aneb pijavicím zdar!

  1. Sedmi napsal:

    No tak gratuluju k uzdravení :-) o těch injekcich jsem netušila

    • Sedmi napsal:

      Respektive to se dřív nedávalo ne?

      • avespasseri napsal:

        No, uzdravení. Kost prý ještě není asi úplně pevně zhojená, takže nohu zatěžuju jen napůl. Ale už jsem pohyblivější, téměř jak „normálka“, jen stále mám tu výhodu, že při chůzi posiluju i ruce (manžel mi chtěl dát do ruky hůlky na nordic walking, ale to by asi nebylo totéž :-)), protože bez holí pajdám strašně pomalu. A také si pořád ještě v přeplněné tramvaji můžu sednout :-)
        No, injekce se nejspíš nedávali. A myslím, že třeba ve středočeském kraji je možná ani nedávají. Matka byla překvapená a to neteř také nedávno hopsala o berlích…

  2. jolana88 napsal:

    At se brzy uzdravíte! :)) PS: Tak nevím – ale tady se taky injekce „předem“ nedávají – akorát „ohroženým“ skupinám. (blbé krevní testy a tak). Krom toho – když to tak čtu, (našla jsem si to) – stejně bysem je nemohl :DDD

    • avespasseri napsal:

      Jó, tady Vám to lupnou a ani se neptaj, jestli máte v pořádku – já už nevím – byly to ledviny? Já dostala ještě nějakou krabičku s vápníkem a to byla také síla. Tak se tak na Vás mrknou a řeknou si, mladá, ta bude nejspíš zdravá. A je to. Ale vzhledem k tomu, že v rodině se na trombózy umírá, tak jsem se moc nebránila.

      • jolana88 napsal:

        Netuším, co musíte mít v pohodě – ale každopádně, pokud to nemáte v anamnéze (což jak jsem ted pochopila, zřejmě máte) a šoupnou Vám je bez testů – je to docela vošajstlich :(( Já o sobě třeba vím, co Nesmím – a fšude to hlásím (no – všude – naposledy před rokem u zubaře :DD ), ale spousta lidí třeba ani neví, že k heparinům nesmí skořici :((

        • avespasseri napsal:

          Nene, papírově jsem zdravá jak lilium :-) Můžou mně dávat, co chtějí. Jen podobným případem jsou třeba ta mladá děvčata, kterým dávaly antikoncepci, a pak skončila s mrtvicí…
          Co já vím, co mám, kdy jsem byla naposledy u doktora třeba na krevních testech??
          Neptali se mě nicméně na nic, ani mi neříkali, na co si mám dát u léků na ředění krve pozor (něco jsem vyčetla na netu), napsali „poučena“ a tím to bylo…

          • jolana88 napsal:

            jako fakt? „poučena“ a vodchod? hmm – tak to já bysem tam (kvůli diskuzi s tím, kdo to napsal) byla určitě dýl :DD Dokonce se mi stalo, že jsem potkala dochtora, který mi vyprávěl, že Neexistují takové problémy, jako uvádím já?! :(( PS: přitom s těmi testy je to zajímavé. Tatin na nich byl cca 1/4 roku zpátky – vše v poho – a najednou výsledky (při nástupní prohlídce) jsou jinde …

  3. letitiatiba napsal:

    Fakt? Pijavice sú návykové? To som nevedela. :) (a fakt si nie som istá, čo by som si vybrala)
    Tak tiež gratulujem k odsádrovaniu. ;-) Nech vám to kráča.

    • avespasseri napsal:

      No, návykové… to jsem asi přehnala :-) Šlo o to, že vypouští cosi (už si nepamatuji přesně), že člověku ta aplikace nevadí, naopak jim je příjemná :-))

  4. jolana88 napsal:

    a jo – pijavice :)) njn – když návykové jsou i kapky do nosu nebo klystýr – proč ne pijavice? Osobně radši pijavice než léky :D

  5. Pingback: 3. Jahodový ráj – Aneb nelechtáme řidiče za uchem… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

