Kde si člověk nejlépe odpočine??

(photo credit: Fir0002/Flagstaffotos)

(photo credit: Fir0002/Flagstaffotos)

Říkal mi to můj manžel. To když se podivoval, že já tam pracuju…

Zaslechla jsem to dnes i od jednoho člověka schovaného za plentou…

Ten den jsem, pravda, ani já nepracovala. Ležela jsem a málem usínala…

Levou nožku v magnetu na rehabilitaci… 

Obvykle se říká, že člověk si užene nějakou chorobu, aby konečně mohl vypnout. Věřím, že spousta lidí, pohlcená tím pracovním shonem, to přesně takhle má. Proto jak manžel, tak i ten pán nacházeli v oné půlhodince na magnetoterapii takový relax… důvod lehnout a nic nedělat…

Já to mám trochu jinak. Nicméně návštěvy rehabilitace mi dělají také velkou radost. Ostatně také proto o tom píšu. Jak jinak s tím mým letošním jahodovým projektem :-)

Je to takový návrat do dětství. A také návrat k tomu pohybu, který mi byl v dětství tak běžný. Má matka kdysi pracovala jako rehabilitační sestra a já jsem si za ní chodívala do nemocnice hrát. Když jsem začala instruktorovat čchi kung v prostorech rehabilitačního centra, byla jsem unešená. Fakt, jak druhý domov…

A tak se vždy projdu kolem krásných fotografií jordánské Petry a hrnčíře odpočívajícího v amfoře, lehnu si a nechám na sebe ten magnet působit. No, prý to pomáhá zhojení té zlomeniny…

Většinou si chystám přípravu. Ale dnes byl takový prazvláštní den. Den, kdy jsem doma zapomněla bačkory na přezutí i brýle. A tak jsem ležela a odpočívala.

Asi to bylo houby platné, protože pak se mi podařilo vlézt do špatné tramvaje a nakonec i ztratit rukavice… 

Návrat k té mé „chaotické“ stránce :-) S přihlédnutím k zaraženému úterku – to je ale týden… :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Zdraví se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Kde si člověk nejlépe odpočine??

  1. jolana88 napsal:

    :DDD tak já už vím, proč nemarodíme … Zvykli jsme si takhle „vypínat“ pravidelně, klidně doma, cestou v busu .. každá minutka dobrá :)

  2. Pingback: 3. Jahodový ráj – Aneb nelechtáme řidiče za uchem… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

