3. Jahodový ráj – Aneb nelechtáme řidiče nohou za uchem…

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

Tato hláška se neobjevila v žádném z článků tohoto týdne. Ale dnes mě hodně rozesmála. Takže jahodovému radostnému pravidlu udělala zadost.

A vzhledem k tomu, že se o ni postarala má dcera s nalepenými zahřívacími polštářky na chodidlech cestou z lyžovačky, souvisí s tím, co mi tento týden dělalo nejvíc radost – s nostalgickým návratem do dětství. 

Tento týden holt měl co dělat s mým zraněním. Možná tím 2 měsíce starým, možná i s tím z dětství… 

  • Potěšilo mě, že už si konečně nemusím píchat injekce na ředění krve. Tj. že už se neřadím do ranku „narkomanů„.
  • A potěšilo mě, že jsem si byla v sobotu zalyžovat! Jen pár jízd, aby si to dcerka zase po roce vyzkoušela. A abych já to s tou svou zlomenou „haksničkou“ nepřehnala. Přece jen – rehabilitační lékař sice říkal, že doma mohu plně zatěžovat, pokud mě to nebude bolet, ale o lyžování neříkal nic :-) Ale jak prohlásila kamarádka – místo francouzských holí, které bych měla venku mít, jsem měla holt „francouzské“ hůlky :-) 
  • A potěšilo mě, že jsem zas o krůček dál na té cestě k tomu se zbytečně kvůli některým věcem trápit.  A blíž k radosti. Blíž ke svobodnějšímu chování, o kterém jsem si od dob základní školy mohla nechat jen zdát… a někdy je to doprovázeno úžasnou zábavou, dlouhými pochody, nepříjemnými rozhovory s příjemnými konci a vzrušujícími sliby :-)

A jaký byl ten Váš týden? Co Vám udělalo největší radost?

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

22 reakcí na 3. Jahodový ráj – Aneb nelechtáme řidiče nohou za uchem…

  1. letitiatiba napsal:

    Stretnutia s „mojimi seniormi“. :)

    • avespasseri napsal:

      :-) Myslíš své prarodiče, rodiče, nebo chodíváš někam za „dědoušky“? :-)

      • letitiatiba napsal:

        Chodievam do domova seniorov. Sú to vždy krásne stretnutia. :)
        Tento týždeň sme spolu vyrábali rybičky. :)
        http://letitia-tiba.blogspot.sk/2016/01/za-zjednotenie.html

        • avespasseri napsal:

          Já si říkala :-) Nedávno jsem četla o tom, že snad v USA či kde udělali projekt na setkávání dětí z „mateřských školek“ a seniorů. Že to oběma skupinám velmi svědčí…

          • letitiatiba napsal:

            Áno, tiež som o tom čítala. Oni dokonca majú spoločný dvor so škôlkarmi a viacero spoločných aktivít.
            A u niekoho na blogu som videla, že robievajú s deťmi tvorivé dielne u seniorov. Každý senior dostane na kolená jedno dieťa a spoločne dačo vyrábajú. Tiež pekná akcia, čo prospieva deťom i starkým. :)

            • avespasseri napsal:

              To mi přijde jako velmi dobrý nápad. Míšení generací (ostatně i věkové skupiny dětí by se prý měly spíše promíchávat) je blahodárné. Pokud si tedy rozumí nebo si alespoň chtějí porozumět. Však starším to musí vlévat mladou krev do žil… :-)

  2. Sedmi napsal:

    Narcisy od Lilly :-) pozvání na pohovor na práci, nové zuby u Vince, maxišála, kterou mi upletla moje máma… :-)

    • avespasseri napsal:

      Téda :-) Narcisy od Lilly? :-)) Skutečné? Jak k tomu došlo? To by mě zajímalo :-) Teď v zimě…. :-) Hotová Maruška :-) Pohovor, jó, to potěší vždycky. Hlavně ve vaší situaci. Maxišála? Není dnes zas tak časté, že někdo něco plete :-)) Moje matka už tedy dávno neplete :-) Asi ji to moc nebavilo :-)

  3. Pingback: Lednová poselství | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

