Když Popelka tráví holoubky…

cindarellaTa představa mi vyloudila úsměv na tváři…

Vůbec celý ten článek v časopisu (Marianne to byl?), který celou tu pohádku obrátil naruby…. 

Někdy opravdu stačí jen změnit úhel pohledu…

A také jsem pochopila, proč mi ta černobílá verze Popelky (ta přesmutnělá uťáplá pozpěvující si Popelka) tak strašně leze na nervy. Zlatá drzá Šafránková na koni.

To jsem tak opět ležela s nohou v magnetu na rehabilitaci. Nechtělo se mi dělat přípravu (zvládla jsem to už večer!), nechtělo se mi ani meditovat. Vzala jsem si jeden z časopisů, které tam mají připravené, a začetla se…

Do článku o tom, jak Popelka (a jí podobné ženy) hrají tu oběť, všechny obskakují, dokonce si snad i některé myslí, jak jsou v tom šťastné, ale po večerech div že nepláčí do polštáře, jak je svět krutý. Vše se točí kolem partnera, rodiny a dětí. Nic kolem nich. No, přece nebudu sobecká, ne?? Správná ženská přeci…

Ale ono v tom kus sobeckosti je i tak. 

Hlavně abych JÁ byla ta hodná a milá a měli mě všichni rádi.

No jak bych mohla prásknout dveřmi,  až zas bude macecha něco chtít??

Hlavně abych JÁ za nic nemohla… to oni... jsou strašní… a já jsem takový dobrák

A tak Popelka jen čeká na tu svou „královskou“ odměnu.

A dočká se.

Ovšem kdyby jí tahle hra nevyšla, možná by na stará kolena zůstala jako ta stará zapšklá panna, která ty holoubky nakonec začne trávit… 

Není to zvláštní představa? Takhle číst jednu z našich nejoblíbenějších pohádek??

Co Vy? Máte rádi tu černobílou zpěvavou? Má dcera i tchyně kupodivu ano. 

A sonda do duše :-) Jste Popelka?? (tedy mužů se to asi netýká…)

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Filmy se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Když Popelka tráví holoubky…

  1. Sedmi napsal:

    Nejsem, mám doma popelaka :-D

  2. Sedmi napsal:

    A pohádka je nejlepší se Šafránkovou ;-)

  3. Pingback: 5. Jahodový ráj, aneb když máte chuť lézt po tobogánu zpět vzhůru… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

