Šokuje mě, kolik jsem toho o Tobě nevěděla…

MAGAZÍN AVES (photo credit: Cephas)

MAGAZÍN AVES
(photo credit: Cephas)

To mi napsala má spolužačka z gymplu poté, co si přečetla můj lednový magazín Aves.

Ano, můj první magazín už spatřil světlo světa! Jsem hrdá autorka!

Ona spolužačka byla jedna z jeho prvních čtenářek. Kromě těch, kteří si o o něj již napsali, nebo těch, kteří můj blog sledují pravidelně přes e-mail (u nich jsem věděla, kam ho poslat…). Magazín je totiž primárně určený jen těm, kteří o něj projeví zájem. Neplánuji ho zveřejňovat na blogu :-) Tam už je toho i tak fůra :-)

O její názor jsem velmi stála, protože já jsem už na gymplu o ní věděla, že velmi dobře píše :-) 

Ostatně zatímco já jsem šla po gymplu směr dlouhá VŠ studia, ona vyrazila směr rádio a TV. Novinařina a scénáře, to je její :-) Mimo jiné. Zvláštní, koneckonců i já jsem teprve po cca 20 letech od maturity zjistila, jak moc jsme si blízké. A to díky onomu opovrhovanému Facebooku! Kdysi po jednom srazu pro nás založila naši FB skupinu a já jsem si pak ji a pár dalších spolužaček dala mezi přátele. A jen jsem se pak divila, jak si kolikrát velmi rozumíme…

Vždy, když jsem jezdívala „domů“ k rodičům, dávala jsem si pravidelně sraz jen s dvěma skalními spolužačkami. Ale když jsem jela naposledy do Prahy do jedné cestovky ohledně mého letního průvodcování na Srí Lance (ano, mám různé plány…), dala jsem si v kavárně Národního divadla sraz s ní :-) A bylo to velmi příjemné setkání :-) 

A tak mě napadlo poslat magazín i jí – a líbil se!

A k titulku… no, tématem lednového magazínu je dětství a jeho symbolika. Naznačovala jsem to již v lednovém shrnutí (tam vždy napíšu téma magazínu). Jestli si něco o symbolice života chcete přečíst, pak na webu Probuzení v sobotu vyšel článek Symbolika života. V magazínu píšu i o tom, jak jsem na gymplu tajně jezdila do Prahy na arabštinu k jednomu pánovi do Nuslí. Tak komu jsem o tom měla vykládat – už tak jsem byla za exota. A kdo tenkrát mohl tušit, že arabské titulky budou v roce 2016 i pod novoročním projevem německé kancléřky????  

Našla jsem tu na blogu 5 starších článků o tom, co jsem jako malá mívala ráda. Jaké filmy a jaké knihy mě ovlivnily. A vznikl z nich magazín, který odhalil ty jiskřičky, které se později rozhořely….

Na závěr lednového magazínu dávám i Vám prostor objevit ty Vaše vlastní jiskřičky… případná poselství, která nám naše dětství může nabídnout. V tom pozitivním slova smyslu. O dětských traumatech tam není řeč….  ostatně letos máme přece „Jahodový ráj“ a ne „Absurdistán“, no ne? :-) 

Jestli se chcete do nového magazínu začíst a udělat si představu o tom, JAK VLASTNĚ vypadá, stačí si kliknout na:

 Magazín Aves – Leden 2016

 a PDF soubor si stáhnout :-) 

A kafčo (nebo čaj nebo co chcete…) k tomu. Čas na relax! 

A nezapomeňte si napsat o další čísla (návod je v magazínu).

Únorové číslo už totiž bude děsně tajný….

Příspěvek byl publikován v rubrice MAGAZÍN AVES, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Šokuje mě, kolik jsem toho o Tobě nevěděla…

  1. Lenka K. napsal:

    Pěkný večer přeji, na Váš magazín se moc těším, už je stažen a nachystán k zítřejší kávě :) PS: mám ráda exoty :) Lenka

    • avespasseri napsal:

      Doufám, že to bude příjemné počtení :-) PS. Škoda, že za komunistů se doporučovalo nevyčnívat :-) Dnes bych možná běhala s piercingem a byla bych cool :-))))

  2. Pingback: 6. Jahodový ráj, aneb co všechno by mě nikdy nenapadlo… | Žít je umění

  3. Pingback: Viver é uma arte – Divirta-se! Como criar um envelope e-livro e sua capa de E-BOOK? | conquistasucesso

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

