Nejlépe se rozjaří, kdo na jaře bruslaří…

(Photo credit: Bundesarchiv, Bild 102-10959 / CC-BY-SA 3.0)

(Photo credit: Bundesarchiv, Bild 102-10959 / CC-BY-SA 3.0)

No, je teprve „mezidobí„, na jaro (to čínské) si ještě týden počkáme… i když, kdo ví, neslavili Číňané Nový rok již teď??

Ať je to tak či tak, Werichovy písničky mám ráda. Ať tu echtovně českou o vaření piva nebo tu duchařskou o dánském princi. Anebo tuhle sportovní (poslechnout si ji můžete na předcházejícím odkazu na min. 39.40)…

Tak jsem vzala pana Wericha doslova, u pana doktora na ambulanci jsem se ujistila, že bruslit už po té zlomenině můžu a vzala v neděli dcerku na stadion. Na honičku jsem si ještě netroufla, pobyly jsme tam jenom hodinku, ale užila jsem si to náramně. Koukala jsem, jak malé to už pěkně jde a na „kávičce“ a horké čokoládě v kavárně s výhledem na kluziště jsme osnovaly plány, jak může opět někdy vyrazit na bruslařský kurz.

Nedávno ona totiž plánovala, že příští rok přejde z baletu na krasobruslení. Na to jsem musela reagovat, že na to je, obávám se, již moc stará… absurdní, že? :-) Tedy ne že by se nemohla věnovat krasobruslení i od 9 let. Začít je možné kdykoliv. Jen si nejsem jistá, jestli pro ně bude taková velká holka výkonnostně dost perspektivní…

A tak je možné, že zas jednou nastane ta doba, že budeme chodit na bruslařský kurz spolu. Kdysi chodívala s malými dětmi, zatímco já jsem se učila piruety apod. mezi dospělými. A že nás bylo. Někteří se učili překládat, někteří skoky. A jednoho dne možná půjde se mnou mezi dospělé. To já už ale asi budu jak ta babička, kterou jsme v neděli potkali mezi bruslaři. Mohlo jí být tak kolem sedmdesátky a zkoušela různé bruslařské triky :-) 

Miluju „mimoně„.

A teď je opět řada na Vás – umíte bruslit? Chodíte bruslit? Kam chodíte bruslit – na stadion, na krátkodobá kluziště, na jezera a řeky? (Jó, když si vzpomenu, jak jsme v jednu krutou zimu bruslili po Labi z Nymburka k Poděbradům a zpět!). Rádi bruslíte? Kdy jste se to naučili? A učíte své děti? A ještě jsem na nějakou zvídavou otázku zapomněla?? :-)

P.S. Jo a bruslíte v létě?? Vzpomínáte na jeden z mých prvních článků o našem letním bruslení? Letním bruslení na ledě ovšem! Nejlepší letní sport? Bruslení! (Ovšem ne inline…)

Příspěvek byl publikován v rubrice V pohybu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Nejlépe se rozjaří, kdo na jaře bruslaří…

  1. Sedmi napsal:

    A Jan Tleskač? :-D
    Bruslim, ale letos nestíhám… Ani učit holky. Snad příští rok. Btw dnes je tuším čínský nový rok

    • avespasseri napsal:

      No jo, Tleskač :-))
      Tak na všechno dojde… my jsme taky jeden rok bruslení nějak plus mínus vynechaly.
      Jojo, Čínský rok jsme právě se známými oslavili :-) Ještě bych mohla letos obrazit židovský a muslimský, ať je to sakumprásk:-)))

  2. Pingback: 6. Jahodový ráj, aneb co všechno by mě nikdy nenapadlo… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

