Na co člověk nepřijde, aneb dětství je prostě pokladů plné…

(photo credit: Josh Hallet)

(photo credit: Josh Hallet)

Už dlouho se mi to nestalo.

Minulé 2 roky naopak každý týden. Věnovala jsem týden nějakému tématu a šup: „budiž světlo„! Možná to se tím v Bibli také myslelo… že když „osvítíme“ nějaké téma, tak ho jím i stvoříme ve skutečnosti??? To byl poklad projektu Absurdistán.

Teď mám hlavu plnou mého nového magazínu Aves, které se právě tématem dětství a jeho poselství zabývá. Už jste si ho stáhli a přečetli? Pokud ne, tak Vás zasvětím: najdete tam třeba článek o Indiana Jonesovi a vlivu TV na děti. 

No a to Vám tak píšu článek o mém otci, který slaví v pátek narozeniny… jedna myšlenka mě přiměje se zarazit a zakroutit hlavou… tak píšu mail dotyčnému člověku, jehož se to týká… a během psaní mě další myšlenka opět přiměje se zarazit… a jen tak pobaveně zůstat sedět :-)

Řeknu Vám, to už tady dlouho nebylo. Takové to: „vytáhla jsi dětství? Vytáhla jsi otce?“ Tak tady máš, co to vyplavilo na povrch.

A je to sakra zábavné!

To když si uvědomíte, že Váš manžel je vlastně Indiana Jones a že bychom si o víkendu rovnou mohli střihnout jednu ze slavných scén z Dobyvatelů archy. Naštěstí ne tu, jak jí házel hady za krk…

Proč že já jsem tu knížku tenkrát v těch 12 letech psala???

A že ona poučka o tom, že otcové silně ovlivňují naše vztahy s muži, je pravdivá :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Filmy se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Na co člověk nepřijde, aneb dětství je prostě pokladů plné…

  1. Sedmi napsal:

    Mi povídej… Asi mě taky čeká článek o otci :-)

  2. Pingback: 6. Jahodový ráj, aneb co všechno by mě nikdy nenapadlo… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

