Jak dlouho trvá, než se člověk dočká spravedlnosti??

Happy_child_finds_joyTéměř 3 roky :-))

Už to bude téměř 3 roky, co jsem začala psát tento blog.

Pokud mé články čtete rádi, nejspíš můžete poděkovat paní ředitelce nejmenované jazykové školy. Udělala hloupost (z lásky), nechala si celou velmi dobře prosperující firmu rozebrat pod rukama (a roky práce byly za pár měsíců fuč) a naše jazykovka, takové příjemné rodinné prostředí lektorů a lektorek, zmizela spolu s ní…

Nějakou dobu jsme vysloveně nevěděli, kde je. Co s ní je. Zda žije nebo ne…

V době, kdy jsem již moc nepočítala s tím, že v září zase nastoupím do práce jsem začala psát tento blog. A chytlo mě to velice!

V době, kdy jsme již věděli, co se vlastně stalo, jsem napsala článek o Bláznivé lásce. A doporučovala bych ho opět přečíst všem ženám, které mají tendenci se bezhlavě zamilovávat.

Zůstala mi dlužná docela velkou částku peněz. Nemyslela jsem si, že je ještě někdy uvidím…

A přece je to asi rok, kdy nám poprvé napsala, že počítá s tím, že své závazky splatí. Je to pár měsíců, kdy jsem psala já jí a navrhla jí splátky (to bylo období, kdy jsem hmatatelně cítila, že je lepší dluhy splatit hned než si to nechat do nějakého dalšího života…). Tenkrát odpověděla, že v únoru nebo v březnu už by mohla být schopná něco zaplatit.

A opravdu! Dnes mi přišla na účet první splátka! :-) 

Je radost dostat peníze :-)

Je radost vědět, že někdy prostě jen neskončí někde ve virtuálnu, ale opravdu Vám přistanou na účtu. Třebaže po téměř 3 letech….

Že nějaká spravedlnost na tom světě asi fakt je :-) 

Příspěvek byl publikován v rubrice Láska, Radost, Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Jak dlouho trvá, než se člověk dočká spravedlnosti??

  1. Sedmi napsal:

    Tyjo, tak to koukám, to se moc často asi už nevidí…

    • avespasseri napsal:

      Těžko říct, jak časté to je :-) Hodně dlužníků asi hledá cesty, jak se z dluhů vyplatit. Ačkoliv v jejím případě to byl spíš morální závazek, myslím, že nikdo to oficiálně nikam nehnal…

  2. Pingback: 6. Jahodový ráj, aneb co všechno by mě nikdy nenapadlo… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

