O čempak to zase budu rozumovat??

(photo credit: Zyance)

(photo credit: Zyance)

Rozumování je slovo, které jsem si poslední dobou oblíbila.

Jak jinak dát najevo, že to není to užitečné přemýšlení o velmi důležitých věcech (jak jsme často přesvědčení tak dlouho, dokud nezjistíme, že to důležité vůbec nebylo), ale prostě jen rozumování… 

A tak jsem tak jednou jela na vrcholek té sjezdovky (nedávno jsem o tom psala) a vnímala, jak často mi myšlenky utíkají od lyžování k čemukoliv jinému. Jak se chvílemi ztrácím a nejsem si ani jistá, jestli jsem tam byla nebo ne. Jak žiju po chvilkách ve světě své hlavy a ne v tom skutečném… a ještě si myslím, že právě tam patřím…

A pak nahoře na sjezdovce mě to napadlo. „O čempak to budu dnes zase rozumovat?“ A pak jsem ještě dodala: „A čemu se zas dnes budu vehementně bránit?“ Dvě větičky, které mi vykouzlily úsměv na tváři.

Protože v sobě nesou poodstoupení od dramat naší mysli a našich emocí… 

Protože jde o vědomé přestavování mysli na takové poodstoupení. 

Každé ráno, v každém okamžiku, kdy si vzpomenete…

Protože právě příroda a spojení s ní (případně spojení s těmi, kteří Vám dokáží zprostředkovat stav vnitřního klidu) má tu moc Vás nasměrovat a Vy to cítíte a radujete se z toho…

Protože prostě najednou vidíte, jak absurdně legrační je to, co s tou svojí hlavou a svými emocemi děláme. Jako bychom bychom našli kolečko do velkého soukolí, ale my jsme to nepochopili a hráli si s ním jako malé děti s mincí, kterou našlo na pískovišti… 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Mysl se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na O čempak to zase budu rozumovat??

  1. Pingback: 7. Jahodový ráj, aneb v pomatení mysli… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

