Ať žije KOMETA!

Tak přiznávám, nejsem hokejová fanynka. Dívávála jsem se na MS v hokeji, když jsem byla pískle. Pamatuju si na ten nejlepší šampionát – ten, který jsem prožívala na chmelu. Tedy jestli někdo třeba nevíte, co to je… 

… ne, neznamená to, že jsem byla zrovna nachmelená…

To byly takové časy, kdy středoškoláci jezdili uvědoměle (za peníze) pracovat na chmelnicích, aby měli Češi co pít….

Od té doby si pamatuju, že šampionát bývá v květnu (nebyli jsme sklízet, jak starci na chmelu, ale „zavádět„).

  • Nedávno jsem jela večer ze cvičení kolem Ronda, když tam nastoupila fůra ošálovaných lidí. Tatínek s malým synkem, který mu tam téměř spal na klíně :-)
  • A nedávno jsem seděla s dcerkou po bruslení v restauraci v areálu stadionu a poslouchala skupinku amatérských hokejistů, jak si stěžovali na rozhodčí…

Tak to jsou tak asi mé zkušenosti s hokejem… 

hockey

A přece.

A přece bylo hodně zvláštní bruslit na kluzišti Ronda. Ne-kupodivu tam na veřejné bruslení mířilo spousta rodin s malými chlapečky :-) Opět jsem tam potkala onu rómskou rodinku s malým klučinou-hokejistou, kterého tatínek a kdosi poctivě trénoval. Upozorňuju, že klukovi mohlo být tak 4 roky?? Jezdil rozhodně líp, než ta moje devítiletka (a ta nejezdí zas tak špatně). 

Prostě to tam dýchalo hokejem a zápasy. Šatnu jsme měli v zázemí (teploučko na přezouvání, to miluju!) a malou jsem si pak musela vyfotit, jak se tam štráduje na bruslích. Kvůli té mé noze jezdíváme tak na hodinku a malou už to ale přestalo bavit – moc lidí prý. A motají se jí pod nohy. Nakonec jsme skončily ve středu kluziště, kde je vždycky pár těch krasobruslařů a hokejistů a tak různě jsme tam blbly. To pak zase nechtěla jít domů :-)

Celkově ze všeho nejradši bruslívám ve středu kluziště. Je tam tak nějak klidněji a víc místa. A tu svou cácorku velmi chápu – no koho by to bavilo jezdit pořád jak trotl dokola :-) 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice V pohybu se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Ať žije KOMETA!

  1. Pingback: 8. Jahodový ráj, aneb od krizí ke krásám… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

