9. Jahodový ráj, aneb horský ráj to na pohled v Koutech…

Co říct o jarních prázdninách?

No, že by klidně mohly trvat pořád! :-)

Jen si to představte… pořád samé prázdniny. Pořád. Pořád. Už fakt nevíte, jak se zabavit. Tak si odskočíte do práce. A zjistíte, jaká je to paráda!

A že by to mohlo trvat pořád! :-)

Ale to, pravda, předbíhám, a fabuluju…

Tyto jarní prázdniny jsme celé strávili na horách. To už tady dlouuuho nebylo. Jeseníky. Kouty nad Desnou. Měli jsme sice cukání lyžovat tu tam, tu tutam a tu onde. Červenohorské sedlo. Přemyslov. Třeba jsem mohla mít super článek, kde bych to pěkně srovnala, kde je nejlepší sjezdovka a kde nejhorší jídlo.

Ale nakonec jsme zůstaly věrné Koutům.

Fotografie0640

Ne že by to tam bylo tak úchvatné. Tolik jsme se toho nachodily! Maminky s malými dětmi si stěžovaly na snowpark a na nedostatek zázemí. Ta moje devítiletka, která se mnou sjížděla černou si na snowpark nestěžovala. Byl tam u dojezdu skokánek…

Ale ke středisku někdy jindy.

Mám-li nějak shrnout radosti tohoto týdne, tak:

  • nasněžilo!
  • malá jezdila i v chumelenici!
  • poslední den i vysvitlo na chvíli slunce!
  • ty dlouhatáááánskéééé sjezdovky!!
  • lyžování se přeměnilo v jednu nádhernou meditaci v pohybu – po x letech čchi kungu a jen sporadickém lyžování na krátkých sjezdovkách mě ta změna překvapila.
  • výhledy z lanovky (když nebyla mlha) byly úchvatné!
  • těšil pohled na ty, kteří pod lanovkou šlapaly nahoru (a bylo jim teplo), zatímco my se vezly (a byla nám zima).
  • nápisy na sloupech lanovky sloužily jako výuka češtiny („jaké že přísloví paradují?“)
  • medovník po obědě před dalšími dvěma hodinami lyžovačky!
  • v termálních lázních ve Velkých Losinách mi nebyla zima v žádném z bazénů!
  • lázeňské oplatky s příchutí malin v čokoládě byly taky úchvatné!
  • zvládla jsem si v cukrárně nedat zákusek!
  • dala jsem si pár zápasů ve stolním fotbálku s dcerou (a téměř vždycky vyhrála!)
  • zažila jsem týden téměř bez počítače (občas jsem se vloudila manželovi do pokojíku na ten jeho) a je to prostě úžasné!
  • měla jsem spoustu prostoru a času na své orlí cvičení a meditace v našem pokojíku, protože jsme jako rodina měly dokonce dva!
  • malá tam měla na hraní spoustu dětí!
  • manžel vyrazil 3x na běžky, takže to nebyl ztracený čas ani pro něj!
  • napadlo ho, jak to zorganizovat, aby nás mohl zavést poslední den na lyžování autem, ačkoliv to už vypadalo, že nám nezbude nic jiného, než jít zase pěšky s lyžemi a těžkými botami!
  • krásně jsem se tam vyspala a nemusela jsem brzo ráno vstávat!

A určitě by se našlo ještě spousta dalších větších či menších radostí. Fórků, které jsme si vyměnily s ostatními na chatě. Záchvaty smíchu, které vyvolaly některé z dětí. Radost, kterou jsem udělala dcerce, když jsem jí koupila „koňskou tužku„.  Atd. Atd.

Ale celkově vzato, byl to super týden!

A co ten Váš??

 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

