Když modelka mává řasami – koukněte, jak jsou dlouhé a husté!

Dostala jsem dárek. Kupón na nákup řasenky zdarma. 

No a teď babo raď!

Co s ní??

(photo credit: Courtney Murray Rhodes)

(photo credit: Courtney Murray Rhodes)

Že by??? :-)

Do drogerie chodím jen jednou za čas. Dcerka si tam ráda zkouší lesky na rty… 

Tak radši chodím ještě méně často a sama.

Zatímco u rodičů by se stále ještě našla nějaká ta barva na oči, odličovací vodičky a rtěnky, které jsem tam zanechala z dob svého mladického experimentování, tady u nás nemám lautr nic. Když můj manžel vzpomíná na naše první setkání, říkává: „Objevila se pohledná štíhlá holka, ale byla děsně zmalovaná.“ A to jsem si JEN KVŮLI NĚMU předtím trochu přibarvila oči a pusu. Aby se neřeklo. Když že tedy ženy nemají jinak snad ani vystrčit nos z domu :-)

A tak šetřím (peněženku i čas) :-) A nakupuju si hlavně různé „cachtací“ přípravky. Protože válet se ve vaně, to je moje :-)

Na letišti mám v oblibě krátit si dlouhý čas očucháváním parfémů. Nějaký občas vyzkouším a pak se marně snažím zapamatovat, který z těch 3 (také dodržujete ono pravidlo, že víc jak 3 vůně člověk stejně není schopen pobrat?) se mi vlastně líbil nejvíc. To pro případ, že bych do nějakého opravdu chtěla ty peníze investovat…

Většinou mě nic moc nenadchne.

Poslední dobou však přeci!

Vánoční dárek z kolekce Yves Roches. Já Yves Roches vůbec nekupuji. Od dob zrození mé dcery jsem zakotvila u ekologického Alverde v DM drogeriích a jsem jim v zásadě věrná. Ekologický klid na duši za rozumnou cenu, řekla bych.

A tak jsem ten vánoční dárek rozbalila, řekla si, že je dobré mít zas nějakou další zásobu kosmetiky. Do té doby, než jsem přivoněla! Hmmmmm….. 

No a v neděli jsem si udělala velkou radost! Zcela náhodou jsem zabrousila do jednoho jejich kamenného obchodu (tak neskočte tam, když jdete nečekaně kolem) a víte co? Objevila jsem tam zbytky jejich vánoční kolekce s tou úžasnou toaletní vodou s jablečnou vůní!

Jablečná vůně, řeknete si. Jéžiš. 

No, taky bych si to byla řekla. Netušila jsem, že mě to tak dostane. Asi prostě miluju jablka. Něco se v mně pohne, když zacítím jablka. Proto si pořád kupuju jablka (a dceři a manželovi je kupuju). Proto mám ze všeho nejradši jablečné štrůdly se spoustou rozinek. 

A včera mě to konečně trklo. Vždyť ono to voní jako jablečná vodní dýmka!!

No jo!

Takže chci prostě vonět jako dýmka!! :-) 

Nejspíš půjdu a zbytek těch flakónků ještě dokoupím, protože už něco podobného zřejmě nikdy znovu vyrábět nebudou :-( No a protože jsem si založila další věrnostní kartičku (už tedy nejen DM), dostala jsem spoustu dárků na produkty zdarma a se slevou a tak..

No, znáte to. Lákání nových zákazníků :-)

Takže já snad na stará kolena (no, možná právě proto… už je čas??) začnu objevovat kosmetiku…. :-) 

Má pleť bude úžasně hebká a vyživená. Nehty hlaďoučké a zářivé. Budu dokonale vypeelingovaná.

A nakonec možná budu mít i ty dlouhé husté řasy. Jen nevím, která řasenka by nezpůsobila, že poté, co si je na ty své nanesu, nebudu je mít nakonec jak palmové listy na ovívání panovníků?? 

Protože řasenku jsem použila v životě jen jednou jedinkrát a zjistila jsem, že s těmi svými černými dlouhými hustými řasami asi nemusím nic na přírodě vylepšovat :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Když modelka mává řasami – koukněte, jak jsou dlouhé a husté!

  1. Sedmi napsal:

    Lol 😀 to my s krátkými řasami neznáme, takové dilema… Já musím mít super hypoalergenní řasenku, jinak mám oči jako angorak

  2. Pingback: 11. Jahodový ráj, aneb jahody s hořkou čokoládou a jedovatý šíp | Žít je umění

  3. Pingback: Březen na stupních vítězů… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

