J. Dušek a jeho krása neočekávaného…

Na FB se na mě usmál příspěvek FB komunity Síly myšlení. Pro své čtenáře na Facebooku jsem ji hned sdílela. To se prostě nedalo jinak – tak výrazně mě oslovuje a tak výrazně souzní s celým jarním tématem KRÁSY NEOČEKÁNÉHO! Dávám tedy slovo Duškovi :-) 

Zkuste na čas nechat věci, ať se stanou.
Nemluvte Vesmíru do jeho práce a odolejte pokušení o něco se snažit a vyvíjet tlak.
Vyberte si oblast života, kde se vám „nedaří“ a zkuste k ní přistoupit jinak.
Přijměte to, co je tak, jak to je.
Žádný spěch, žádná netrpělivost, žádná síla a žádný boj.
Prostě to udělejte jinak, než jste zvyklí.
Jen pozorujte, klidně dýchejte a nesnažte se vyvíjet přehnanou aktivitu.
Nechte se unášet proudem, tak jako plachetnice na vlnách.

důvěra
Nemáte co ztratit – pokud jste vystříleli všechny náboje a stejně se nic nezměnilo, akorát to držíte
křečovitě „pod krkem“.
Nechte prostor Vesmíru – svému Zdroji, aby vše udělal za vás.
Udělá to nejlépe a tak, jak to má být.
Pusťte ruce z volantu a nechte to svému osudu.
Nebojte se – vše se srovná podle toho nejlepšího scénáře, který ani nemusíte znát. Vaše snaha je
kontraproduktivní a Vesmír jen čeká, až se vyčerpáte.
Potom stejně nastolí to, co má být.
Nechte věci proběhnout, uvolněte se a dejte si další kávu.
Udělejte to prostě jednou jinak – vypněte vaši snahu něco změnit a pozorujte jen, co se stane.
Tam, kde obvykle argumentujete, se ztište a nic neříkejte.
Tam, kde obvykle tlačíte, povolte stisk.
Tam, kde kontrolujete, přestaňte s tím a nechte to být.
Tam, kde plánujete, hoďte vaše plány do koše.
Znáte to pořekadlo: Chceš-li Boha rozesmát, řekni mu o svých plánech“.
Prostě to udělejte jinak.
Vnější sílu nahraďte vnitřní silou, která je mnohokrát větší.
Tak začne pozvolná transformace vašeho života.
Tak získáte zpět radost a chuť žít.
Tak se budete více bavit, protože budete vědět, že to Vesmír za vás zařídí.

J. Dušek

Příspěvek byl publikován v rubrice 1. KRÁSA NEOČEKÁVANÉHO se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na J. Dušek a jeho krása neočekávaného…

  1. jkamionkova napsal:

    Jeeej, jak ja mam toho Duska rada! Tak navod by byl… Ted uz se ,,jen,, staci nemotat vesmiru do cesty a nechat ho pracovat :)

    • avespasseri napsal:

      Nápodobně. Ve všech bodech :-) I když Duška už dneska tolik neposlouchám a nečtu. Ale uměl mě pobavit tím, jak to podává :-) Prostě komik .-)

  2. Liška napsal:

    No pro mě nicmoc – jeto pořád jedna stejná věta řečená asi třicetkrát, pokaždé jinak a pořád podobně. To mě teda neuchvacuje.
    Navíc jde v podstatě o zhuštěný starý známý slogan „Netlač řeku.“
    A mně je milejší to mít ve dvou slovech, než v mnoha větách to samý.

    • avespasseri napsal:

      Pár věcí se opakuje, což by asi ani nebylo nutné :-) Ale jinak mi to přijde tak trochu jako spirála. Točí se dokola, podobně, ale nikdy není úplně stejná.Vrstva za vrstvou. Pro mě je často jedna věta málo právě protože postrádá ty další vrstvy, které mě dovedou tam, kam potřebuju dojít. Když už jsem tam jednou došla, stačí slogan. Symbol. Připomínka. Tak pak už prostě jen přeskakuju – není nutné šlapat na všechny kameny na cestě :-)))

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

