Chléb za 55 000 Kč

Už hodně dlouho mě nic tak nepobavilo. A ostatní orlíky, když jsem se jim omlouvala, že jsem na hodinu dorazila o něco později než obvykle. Zasekla jsem se v takové hodně zvláštní frontě v Albertu, kde se pokladní, která právě namarkovala základní potraviny, nevěřícně dívala na číslici na kase – něco přes 55 000 Kč!

Zákazník se usmíval – prý tolik u sebe ani nemá :-)

Pokladní prohlásila, že na manko by snad už i měla, ale dost by to zamrzelo…

Už jste to zažili? „Prosím storno na kase č. 2!“ Já několikrát. I v mém případě. Dokonce jednou se řešil můj extra případ, kdy jsem si zapomněla kartu i hotovost. Když jsem se pro nákup vrátila a chtěla jsem platit kartou, měla jsem platit hotovostí (nebo to bylo naopak???). No byl v tom zmatek nad zmatek. Celý nákup se musel vystornovat a namarkovat znova :-) Ale to je jiná story…

Prodavačka – stornistka přišla a začaly hledat, kde že nastal na kase problém?

No, na vině byl chléb! Čtvrtka chleba!

(photo credit: Ala z)

(photo credit: Ala z)

Orlice pak vyprávěly příběhy o tom, jak jednou nakoupily 100 rohlíků nebo 26 kaiserek. Samozřejmě o žádné party nešlo. Prostě omyl. Někdo si všiml včas, někdo ne.

Čtete si účtenky, nebo jako správní čtenáři tohoto blogu důvěřujete až za hrob?? :-)) 

Přiznávám se, že já je nečtu, a nic předběžně nepočítám. Asi jsem už přišla o spoustu peněz. Pokladní se může seknout raz dva. Ale i ve svůj neprospěch…

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Chléb za 55 000 Kč

  1. jolana88 napsal:

    Koukám, že na poli finanční gramotnosti má tenhle svět co dohánět … Tohle – podle mě – není o důvěře (asi jako platit dříví, které mi nedodali – jak jsem si přečetla jinde..). Nevím, jak jste na tom s iluzemi – ale prodavačka se ve svůj neprospěch splete v zanedbatelném procentu. Nehledě k tomu, že peníze, které by jí měly jako „dýško“ zbýt – neuvidí. (teda pokud nepracuje v mini kolektivu, kde mají pokladnu s páskou a večerní šábes).

    • avespasseri napsal:

      Však já vím, s finanční gramotností nic moc :-) Ale zlepšuju se :-) O tom dříví jsem také četla, tak daleko bych asi nezašla :-)) To se divím, že se prodavačky ve svůj nepospěch pletou tak málo… kdykoliv já přičichnu k penězům, často se ve svůj neprospěch seknu :-)

      • jolana88 napsal:

        to snad radši ani neříkejte nahlas :)) existují studie, které spojují „hospodaření“ člověka s jeho volními vlastnostmi (zodpovědnost atp.) :D PS: Pletou se málo, protože to v podstatě ani moc nejde – čipy, snímače… Kamery jsou (i když to mnoho zákazníků ani netuší) i u jednotlivých pokladen – nemluvě o „kontrolních nákupech“ (nakupují zaměstnanci podniku, aby zkontrolovali, zda pokladní plní pokyny).

        • avespasseri napsal:

          Volní vlastnosti? Co to je?? :-))) S vůlí na mě moc nechoďte :-) Zodpovědnost jak v čem :-)) Co byste chtěla po vědcích? :-) Že si je hlídají, aby si něco neulili ve svůj prospěch, to mě ani nepřekvapuje :-) Kamery i u pokladen? No, není to určitě lehká práce…

  2. Pingback: 12. Jahodový ráj, aneb velikonoční „dám vlastní život…“ | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

