Pojedu na Srí Lanku!!

Tedy je to předběžná radost… ale proč se neradovat předběžně??

Kdyby to náhodou neklaplo, však se najde něco jiného, z čeho se radovat :-) Třeba z toho, že se nebudu muset před Vánoci stresovat s balením…

Letos díky projektu Jahodový ráj vidím, kolik radosti člověk v tom životě má, i když to někdy na první pohled vypadá, že se vlastně není moc z čeho radovat… (třeba TADY rozhodně ne).

Již před časem jsem začala plánovat, čím zaplním své učitelské prázdniny, kdy té práce není moc (a to víte, kdo nechce do státního školství a učí od odpracovaných hodin, ten má v létě smůlu…). To Vám tak jdu jednoho (určitě krásného) dne po ulici, po které chodívám velmi často. Na rohu vždycky míjím cestovní kancelář. Nevím, co mě to tak popadlo. Normálně to nedělávám. Ale měla jsem asi zrovna exotickou náladu, tak jsem si vytáhla katalog Chinatours, který měli venku k dispozici. Že si jím jen tak prolistuju…

No a pak jsem narazila na stránky o Srí Lance a nevěřícně zírám na termíny zájezdů! Léto a Silvestr! Na poznávačky to nebývají úplně běžné termíny a nechtějí tam delegáta nebo průvodce na x měsíců, ale odborného průvodce na těch pár dní.

No, to by bylo něco pro mě! 

Kdo už je tak odbornější než religionista (to víte, že na Srí Lance je spousta různých náboženství?), který na Srí Lance žil a průvodcoval a díky tomu jí docela dost procestoval?? Navíc poslední dobou dost buddhisticky zaměřený :-)

Trochu jsem si zasurfovala a nevěřícně jsem zírala podruhé. Jezdí pro ně i má bývalá spolužačka z doktorandské religionistiky! Hned jsem jí psala pro reference. Přece jen, člověk si v cestovním ruchu musí velmi vybírat, s kým se tak řečeno „spřáhne“ :-) Nerada bych tentokrát byla na druhé straně barikády jako ta, která reklamace vyřizuje a ne sepisuje :-) Však víte, jak dopadla loňská dovolená v Turecku. (No, nakonec vlastně úspěšně – nějaké peníze jsme dostaly zpátky…).

Nestěžovala si (že by měla horší zkušenosti někde jinde?? :-)).

Napsala jsem tedy cestovce, ještě v září jsme v Praze se sešly s paní, která má Srí Lanku na starosti (a také jsem se sešla se svou spolužačkou z gymnázia! Úžasné setkání!) a slovo dalo slovo, že nejspíš příští rok mi dá vědět. Že na Silvestra už nebudou mít pro mě nejspíš letenku, abych se jela případně zaučit přímo na místo, jak to tak obvykle s nezkušenými průvodci dělávají.

A už je to tady!

Odsouhlasila jsem Silvestrovský termín 2016!! 

Procesí Buddhova zubu v Kandy na Srí Lance (photo credit: Daniel Liabeuf)

Procesí Buddhova zubu v Kandy na Srí Lance
(photo credit: Daniel Liabeuf)

Peraheru (na obrázku) bohužel tentokrát neuvidím, ale tak třeba zas někdy příště :-)

Teď už jen abych si zas nezlámala nohu. Nebo aby bylo dost lidí a zájezd se uskutečnil (BTW, nemáte někdo chuť mě poznat osobně?? A oslavit se mnou mé narozky?? :-)). O čemž, upřímně řečeno, ani moc nepochybuju, protože už loni prý bylo lidí na tento termín dost.

A já se Vám, lidi, tak těším! 

Na Srí Lance jsem jako delegátka-průvodkyně pro Marco Polo strávila těsně před tsunami krásných cca 7 měsíců. S manželem již roky sníme o tom, že se tam společně vrátíme. Před 10 lety jsme si říkali, že tam určitě oslavíme desáté výročí naší svatby. No, zdá se, že zatím tam po těch 10 letech vyrazím jako předvoj sama :-) Vyhlédnout nějaký ten domeček, kde bychom pak strávili soumrak našich životů :-) A myslím, že tady na blogu se objeví spousta vzpomínkových příspěvků :-) A pak možná i ty úplně čerstvé zážitky. A jsem si jistá, že jich bude kopec!

A lidi, už vidím ty kopce kopců čerstvých ananasů, mangostanů a kešu atd. atd, co tam spořádám!!! 

Ach….

Jen tedy nevím, kdy tam budu dávat dohromady poslední vydání – to prosincové – magazínu Aves. No, ale zase bude mít určitě hodně zajímavé téma. Že by třeba – cestování??? :-))

Příspěvek byl publikován v rubrice Na cestách se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Pojedu na Srí Lanku!!

  1. Pingback: 13. Jahodový ráj, aneb pracovní výbuch | Žít je umění

  2. Pingback: Březen na stupních vítězů… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

