Tohle bych byla nečekala (aneb co zas vylezlo z magazínu Aves)…

Makám na tom!

Pět článků je vybráno. Zkopírováno. Pročteno (takže snad bez chyb :-)). Seřazeno. Úvod je sepsán. Teď už jen ten závěr. Závěrečné otázky. A tak si já sama teď kladu otázku:

Copak nám může sdělit toto téma?? Jaké otázky vyplují na povrch?? 

Tématem březnového vydání je smrt. Ale ne ta černá, černočerná, uplakaná. I když i ta v ní má své místo. Jeden z článků vzpomíná na mou mrtvou kamarádku, která před 2 lety spáchala sebevraždu. Zrovna v týdnu věnovanému životu a tomu, zda ho považujeme za kámoše, nebo ne…

Spíš ta bílá…

(photo credit: Tbilisi Opera and Ballet Theatre)

(photo credit: Tbilisi Opera and Ballet Theatre)

Kupodivu se v úvodu objevuje několik odkazů na jeden článek, který jsem tu vydala již před 3 roky a před pár měsíci jsem se k němu vrátila. Asi je to prostě síla. Další z těch, které se hlásí o vytištění a zarámování??? :-) Další z těch, které je dobré si číst pořád a pořád, protože mi v nich tenkrát pod prsty vytryskly věty, které jsem už dávno a dávno zapomněla, ale jsou stále živé… stále silné… skrze ten původní zážitek, se kterým je v mém životě spojený… a vždycky jen zírám, jak mi připomínají to, co bych vlastně už dávno měla vědět. Tj. žít podle toho! A ono furt nějak nic….:-) No, možná právě proto, jak se ten článek jmenuje:

Strach milovat

Napadlo by Vás hledat souvislost mezi smrtí a láskou?? 

Přečtěte si to, možná ji také objevíte…

Příspěvek byl publikován v rubrice MAGAZÍN AVES se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

