14. Jahodový ráj, aneb práce není zdraví prospěšná!

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

Tak zatímco minulý víkend jsem se procházela kolem Nového hradu spolu s rodinku, tak tento víkend se v dešti prochází rodinka kdesi sama, zatímco já sedím doma, ptám se sama sebe, proč že ten yahoo mail funguje jen některý a jen někde. Zatím. A dodělávám Magazín Aves. Dala jsem si na to po delší době kafe, protože jinak bych už asi dávno usnula.

Jo, jo. Padá na mě nějaká únava. Pracovní…

A nepoučí se a nepoučí. Pamatujete na shrnutí minulého týdne? Tentokrát místo angličtinářských stránek zase Magazín :-)

Práce prostě není zdraví prospěšná!! :-)

A nejhorší je ta práce, kterou člověk dělá dobrovolně, s nadšením, rád a vlastně zadarmo! Pohlcen… ztracen…

Tolik k tomu, co mi tu radost jahodového ráje poslední dobou bere…

A co mi ji, kromě onoho výletu na Nový hrad tento týden dávalo?? 

  • Ona tušení správných cest! (také z výletu na hrad)
  • Pater Noster na živnosťnáku!
  • Legrace na finančáku! (viz článek výše)
  • Ta dokonalá báseň o zlodušských dětech ve školách! (Polednice dostala nový háv...)
  • A samozřejmě fakt, že v okamžiku, kdy tento článek píši, je už magazín hotový a připravený k odeslání jeho pravidelným čtenářům! (chcete si také přečíst něco o smrti, zombie a upírech? Jen prosím, máte-li odvahu se tak vidět… přihlaste se o něj na stránkách Magazín Aves)
  • A znovuobjevení jednoho skvostu (Strach milovat)
Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na 14. Jahodový ráj, aneb práce není zdraví prospěšná!

  1. jolana88 napsal:

    Vidím to tak, že tu „radost“ vám nebere práce, ale Vy sama sobě …

    • avespasseri napsal:

      Tak tak… psala jsem to tady? Pracovat naplno, ano, ale nenechat se vytrhnout z kontaktu s tím, co mi tu radost přináší. Nějak to neumím, když mě pohltí workhalkoholismus…. :-))

  2. Pingback: Rozjásaně barevný duben s kontaktem i bez kontaktu… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

