Kdy se člověk popadá smíchy za břicho?? No, když má dítě přeci….

blueVlastní potomstvo bývá zdrojem nejrůznějších emocí.

Ale jistě mi dá spousta lidí za pravdu (že? ŽE?), že legrace si s nimi někdy člověk užije tolik, že má dojem, že pukne :-) 

Tedy, lidi, záchvaty smíchu čas od času mívám, ale tohle tedy….

Abych Vám to přiblížila…

… dcerka odjela na školu v přírodě. Vybavili jsme ji několika pohledy s nadepsanými adresami. Ne, fór nespočíval v tom, že nakonec napsala jedné babičce to, co bylo určené pro druhou babičku. Kdepak. Pohled přišel na správnou adresu ke správnému adresátovi.

Ale ten obsah….

Má matka slavila o víkendu narozeniny. Vybrala jsem tedy pohled s flaškou, sýrem a rohlíkem (tak se vyjádřil manžel) a nápisem „Gratulace“ a dcerku jsem instruovala. Prohlásila jsem (matně si vzpomínám), že babička měla narozeniny, tak by jí mohla poslat přání…

A dnes ráno mi matka volá. Dostala prý pohlednici. Jen si s ní nějak neví rady. 

Prý jí poslala přání… a přeje si kočičku LPS :-)))) (Matka vůbec netušila, oč se jedná…).

Záchvat smíchu ovšem pokračoval i večer. To když jsem já otevřela schránku a vyndala z ní pohled a dopis. Zelený. Tiskací. S obrázkem.

 

No, ten tu nebudu tlumočit. Ale ani jsem ho nedočetla. Zalykaly jsme se smíchy obě. Pak matka odnesla mobil do patra mé sestře a že jí ho taky musím přečíst. A nakonec i mému otci.

No, člověk by neřekl, co se v tom dítěti skrývá a co prožívá, nebýt dopisů…. 

Takže lidi – pišme si!!!! 

Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Kdy se člověk popadá smíchy za břicho?? No, když má dítě přeci….

  1. Pingback: 16. Jahodový ráj, aneb výbuchy smíchu | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

