19. Jahodový ráj, aneb návrat do hnízda

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

To je takový ten návrat tam, kde je Vám dobře.

Kde je Vám sami se sebou dobře. Kde je Vám s Vaším okolím dobře. Kde je Vám prostě dobře tak nějak všeobecně…

Největší radost mi tento týden nejspíš udělala knížka, kterou jsem hltala jak divá – Jak mít rád sám sebe od Daphne Kingma. 

Nic tak osvěžujícího jsem už dlouho nečetla! Ostatně jsem se o ní rozepsala v článku Z trochy laskavosti je největší radost, tam se dočtete víc.  Hlavně mě ale přivedla k jednomu poznání a jednomu rozhodnutí, které bylo to jediné ke mně laskavé. A rozhodnutí, které vychází z vnitřní laskavosti vůči sobě samým, přinášejí velmi silný vnitřní klid. Jako byste se vrátili „domů„.

Také mě inspirovala k tématu, kterému jsem věnovala celý tento týden při svých čchi kungových hodinách. Hlavně na tom úterním s pokročilejšími, protože náš hlavní orlík je dlouhodobě nepřítomný a pro mě je velmi náročné ho zastoupit. Do jeho výšin (to snad ani nejde) a hloubek rozhodně nesahám :-) Středeční a čtvrteční se tak trochu svezli, protože některé body se dali dělat i se začátečníky, kteří mají jinak „svých čchi kungových novinek a úkolů“ před sebou i tak dost. A to o tom ani nevědí…

Celkově jsem tak tedy měla takový laskavý týden… 

A také zpěvavý :-) Tak Aves passeri je přeci ten zpěvavý ptáček. Tak jak jinak. Zaletí si jako ten orel do hnízda (ostatně v pondělí mě čeká první „seznamovací orlí čchi kungový večírek„, o kterém jsem tu také psala ZDE). A poslechne si nádhernou píseň o tom, jaké to je, když se má člověk oč opřít. Onu I stand od Gábiny Gubčíkové, se kterou prorazila do finále Eurovize.

Jaký byl ten Váš týden? Laskavý nebo spíš nelaskavý? Ukotvený nebo spíš rozlítaný? Zpěvavý nebo spíš přidušený? 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 19. Jahodový ráj, aneb návrat do hnízda

  1. Pingback: Co v květnu vlastně rozkvetlo??? Aneb není nutné vykřičet si hlasivky (při tom křičení do světa) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

