Ta láska nebeská…

Když je květen ten měsíc lásky…

Tak já mám dojem, že je… 

Nebo se to tak říká jen o 1. máji?? 

Ať tak, či tak, nevadí…

Jeden článek již dlouho čekal na to, až uvidí světlo světa. 

Je to jeden z těch článků, které uveřejňuji na webu Probuzení, kde schraňuji taková tématická shrnutí svých blogových článků. Bylo mi totiž líto, že za ty téměř 3 roky blogování se různá témata tak nějak rozprskla do různých článků a různých zkušeností. A tak jsem se před časem rozhodla ta témata vzít a uhníst z těch článků jednu hroudu. Tak říkajíc…

Najdete tam články o radosti, o svobodě, o čtení symboliky života, o daru smrti, o marnosti vzdoru, o motivaci, o emocích, o čchi kungu, o strachu a o důvěře – všechny tyto články najdete na TOMTO ODKAZU.

(photo credit: Tuxyso/Wikimedia Commons/ CC-BY-SA-3.0)

(photo credit: Tuxyso/Wikimedia Commons/ CC-BY-SA-3.0)

Pro mě osobně perla za perlou, protože přesně takový ucelený přehled svých životních poznatků (někdy docela draze vykoupených), já pro sebe nutně potřebuji.  

A který je ten nejnovější článek??

No přece o lásce, jak jinak??? :-)

Bylo nejnáročnější ho sepsat, protože ten seznam článků, kde nějak reflektuji své zkušenosti s láskou, byl hóoódně dlouhý (přes 50). Je to mé velké životní téma a zažila jsem toho v tomto směru ažaž… z nejrůznějších úhlů pohledu…

O žádném jiném tématu jsem toho tady na blogu nepsala tolik! 

Ale nastalo léto (ale ano, já vím, že jste si toho ještě nevšimli…) a navíc je ten máj-lásky čas.

A tak nastal čas…

Ten článek najdete na tomto odkazu: A pokud Vás zachytí dravý proud lásky, nebraňte se mu

Příspěvek byl publikován v rubrice Láska se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Ta láska nebeská…

  1. Pingback: 20. Jahodový ráj, aneb do hlubin… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

