Jací umí být řidiči MHD??

(photo credit: Jan Polák)

(photo credit: Jan Polák)

Jistě máme spoustu nejrůznějších zkušeností.

Zavzpomínejte a podělte se :-)

Já vzpomínám na 3 takové hlavní zážitky:

  1. Na konečné stála tramvaj a chystala se k odjezdu. Řidič zavřel dveře. K tramvaji doběhla taková šik slečna. Na konečné většina lidí dobíhá kolem přední kabiny řidiče, takže řidič nemůže nikoho dobíhajícího přehlédnout. Slečna si stoupla ke předním dveřím, zadívala se na řidiče a klepala na dveře vozu. Asi jsem nebyla jediná, která měla pocit, že slečna tak nějak automaticky předpokládá, že jí řidič ještě pustí dovnitř (další tramvaj jede za 5 minut). Řidič měl ten dojem asi taky. Zadíval se na ni, bylo vidět, jak k ní prohodil něco jako „Co chceš?„, pak cinknul a odfrčel. Slečna začala nadávat…
  2. Na zastávku se blížila tramvaj – moje trojka! Já stála na křižovatce opodál. Svítila červená. A svítila a svítila. V okamžiku, kdy blikla zelená, rozeběhla jsem se. Těžký batoh na zádech. Slivovice v nohách. Blesklo mi hlavou (jako poslední dobou vždy, když běžím za tramvají), jak jsem si při jednom dobíhání zlomila nohu. Další tramvaj jela za 10 minut a já už bych byla opravdu ráda doma (čeká na mě dcera i manžel). Dobíhám (musím přes koleje k předku tramvaje, to je jediná cesta), tramvaj zavírá dveře a trochu popojede. Pak zastaví a dveře otevře. Já udýchaně děkuju…
  3. A poslední zážitek. Přicházím večer z práce domů a na dveřích mám lísteček se vzkazem od sousedek. Zvědavě zvoním, co mi to chtějí. Slečna prý, že mám u nich občanku. A také celou peněženku. Přinesl ji odpoledne řidič linkového autobusu, kterým jsem jela ráno mimo Brno do práce. Peněženku jsem tam musela vytrousit, on ji našel a na adresu na občance donesl osobně. Fíha.
Příspěvek byl publikován v rubrice Hloupůstky se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Jací umí být řidiči MHD??

  1. Sedmi napsal:

    Ten poslední zážitek je skvělý..
    Že ještě jsou tak slušní lidé…
    Já nic moc, MHD moc nedám :-) a když, tak je to dovolená ;-)

    • avespasseri napsal:

      Mám na toto štěstí :-) Tolikrát ztracená peněženka a vždycky se nakonec našla :-) Jednou například na zastávce MHD ve stánku, kde jsem obvykle kupovávala jízdenky. Paní mě podle občanky poznala .-)

  2. Pingback: 20. Jahodový ráj, aneb do hlubin… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

